Vad gör vi CLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är orimligt trött på min otur med onlinebeställningar. Det verkar gå troll i allt från felaktiga plocklistor och struliga datorsystem hos butikerna till förseningar/borttappade paket och allmän kartongmassaker under leveranserna. Och så håller tullen mina sybehör från UK gisslan sedan 2 veckor tillbaka 😖

Måtte hösten bli bättre. Det kanske är dags att köpa en lyckobringande kristall? Men den lär väl aldrig dyka upp den heller 😂
 
Ingen aning vad det heter men det är mot avstötningen.
Så tufft dropp att läkaren stannade på å avdelningen ifall jag skulle reagera. Det gjorde jag inte. Fick bara lite förhöjd temp, ska få fem behandlingar
Hade egentligen mest som följdfråga om det var sådant som man ändå kan dåsa till lite av eller inte, för du verkade rastlös (sedan tror jag det kan behandlas olika beroende på om det är cellulärt eller antikroppsmedierad ). :) Men vad skönt att det verkar ha gått bra iaf. :heart
 
Har käkat frukost. Är på jobbet men känner en väldigt stark aversion över att vara här.
Jag förväntas vara vaktmästare, inköpsansvarig, webbansvarig, registrator (fast jag inte vet ett skit om det ännu), receptionist, IT, sköta ett projekt med passerkortsbyte (bara där går mer än halva dagarna med massa beslut och systemkonfigurationer), samt planera och ordna skolstart.

Det är så himla irriterande, jag kommer tillbaka från semestern någorlunda utvilad men det har bara tagit 2 veckor innan jag känner mig konstant trött och slö och börjar tappa ord.
Måste försöka prata med mina kollegor och chef.
 
Förstår att detta bara är ett fragment av er relation så snälla bortse från det jag skriver om jag är helt ute och cyklar, men att din sambo inte tar hand om hundarna tycker jag inte är riktigt okej. Hoppas också du får en bättre dag imorgon och att
Han jobbar hemifrån och hade en del att göra. Ska hundarna få en ordentlig promenad så måste vi åka iväg. Hundarna visste ju att nu kommer Diabetikern då blir det roligt och blev ju än mer triggade och studsade omkring.

Han har lite över en vecka på sig att fixa iordning hemma innan jag kommer hem och idag skulle han ta en ordentlig promenad på lunchen med dem så jag har det lite lugnare när jag kommer och hämtar dem.

Att de får en dag utan promenad nån gång är inte hela världen. men jag sparar hellre de till en regnig dag inte en med fint väder. Mitt dåliga humör hjälpte inte till heller.
 
Min fot gör fortfarande rejält ont så funderar på om något är brutet. vart vänder man sig då?

Har vänt mig till 3 vårdcentraler nu vara den ena ska höra av sig via chatten under dagen mest troligtvis imorgon. Telefontider på de andra två så vart allt fullt välkommen åter imorgon.

Det här är ju inte tillräckligt för att ringa 112 men det bör undersökas för jag misstänker att lilltån är bruten. Det vart lite vanskligt att köra bil hit till jobbet.

Vart tusan vänder man sig? Eller måste jag vänta till akut-vårdcentralen öppnar?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 866
Senast: Inte_Ung
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 127
Senast: Gunnar
·
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 587
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp