Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var ni på julita igår? Det var vi med. Orienterade lite grann...Blev minigolf, besök på Julita gård och sen lek och sparkcykel hemma. Imorgon blir det bad och ev åka till mormor.
Pettson är inte kvar nu. Sakerna är där men efter corona har inte de kommit dit. Julita var stängt förra året. Eller det var ingen verksamhet man kunde gå där och strosa som man ville gratis.Är julita fortfarande lika mysigt? Bor Pettson och Findus kvar?
Välkommen till trakten.Åh Julita. När orken är tillbaka blir det en dagstur dit. Älskar odlingarna
Måste vara en av världens mest puckade förfalskare - dyrt material och låg förtjänst. Är du säker på att det inte bara är ett obskyrt utländskt mynt?Upptäckte att jag har en falsk tiokrona den är så klumpigt gjord så det är uppenbart att den är falsk.
Borde jag anmäla det kanske? Kan göra det via webben.
Ska gå en promenad innan det blir varmare.
Hade egentligen mest som följdfråga om det var sådant som man ändå kan dåsa till lite av eller inte, för du verkade rastlös (sedan tror jag det kan behandlas olika beroende på om det är cellulärt eller antikroppsmedierad ). Men vad skönt att det verkar ha gått bra iaf.Ingen aning vad det heter men det är mot avstötningen.
Så tufft dropp att läkaren stannade på å avdelningen ifall jag skulle reagera. Det gjorde jag inte. Fick bara lite förhöjd temp, ska få fem behandlingar
De bor kvar men de var tyvärr inte hemma. Jag tyckte det var fint, men tyvärr mycket som var stängt. Vet iof inte hur det brukar vara. Sen går det ju lite fort att gå igenom allt med en otålig femåringÄr julita fortfarande lika mysigt? Bor Pettson och Findus kvar?
Nämen! Ja, mellan cirka 14-16.Var ni på julita igår? Det var vi med. Orienterade lite grann...
Jaha då hade vi åkt. Vi åkte vid 13 typ.Nämen! Ja, mellan cirka 14-16.
Var nog ganska så som vanligt tror jag. Vi var iofs inte över på andra sidan vägen.De bor kvar men de var tyvärr inte hemma. Jag tyckte det var fint, men tyvärr mycket som var stängt. Vet iof inte hur det brukar vara. Sen går det ju lite fort att gå igenom allt med en otålig femåring
Gillade stallet
Det låter vell klokt.Funderar på om jag ska handla mat innan hoppningen börjar
Han jobbar hemifrån och hade en del att göra. Ska hundarna få en ordentlig promenad så måste vi åka iväg. Hundarna visste ju att nu kommer Diabetikern då blir det roligt och blev ju än mer triggade och studsade omkring.Förstår att detta bara är ett fragment av er relation så snälla bortse från det jag skriver om jag är helt ute och cyklar, men att din sambo inte tar hand om hundarna tycker jag inte är riktigt okej. Hoppas också du får en bättre dag imorgon och att