Vad gör vi CLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag skulle in till bauhaus med tapetrullen jag inte lämnat tillbaka ännu men känns så träligt så blev hemma. Kom på jag kan ta det imorgon och planera äta "frukost" ute i köpcentret så kanske det blir lättare komma iväg då :) Så idag blir mest en slappdag, rätt skönt. Ska läsa lite mer och ha lite balkonghäng :laugh:
 
Såklart du inte ska ringa 112 för en bruten tå!
Jag skulle vända mig till VC alternativt närakuten/jour-VC om du har mycket ont och det inte går över med smärtstillande.

Om tån inte spretar åt fel håll eller liknande hade tejpat ihop tån med tån intill. Det är det de kommer göra oavsett. Det kan ta lite tid att läka men det läker ihop av sig själv.
 
Hur gick det med målningarna? Hann de torka i tid?

Ja eller jag fick pausa och ska måla kanterna nu när jag kommer hem. Den tredje är inte klar men torkade mellan lager.
De skickades ner i måndags och fick precis notis att paketet går att hämta.
Blir viss stress att hämta och sen färdigställa kanterna osv eftersom en spekulant kommer lördag fm 😅
 
Ja eller jag fick pausa och ska måla kanterna nu när jag kommer hem. Den tredje är inte klar men torkade mellan lager.
De skickades ner i måndags och fick precis notis att paketet går att hämta.
Blir viss stress att hämta och sen färdigställa kanterna osv eftersom en spekulant kommer lördag fm 😅
Spännande! :) Jag kan ändå tänka mig att man som spekulant är ganska förlåtande om det allra sista inte är in place.
 
Måste vara en av världens mest puckade förfalskare - dyrt material och låg förtjänst. Är du säker på att det inte bara är ett obskyrt utländskt mynt?
Nä den ska föreställa en svensk tia. Det står Carl XVI Gustaf osv på andra sidan.
På äkta tior ligger kronorna ovanpå valören plus att de är mönstrade.
 

Bifogade filer

  • 8A06FE80-C523-47B7-B2CD-866B288752C7.webp
    8A06FE80-C523-47B7-B2CD-866B288752C7.webp
    277,5 KB · Visningar: 55
Spännande! :) Jag kan ändå tänka mig att man som spekulant är ganska förlåtande om det allra sista inte är in place.

Jag tror dock denna kommer ta med sig en tavla på plats 😆 Har sålt till hen tidigare och vet att hen är ganska impulsiv och har gott om cash vad det verkar. Dvs stor fördel för mig om jag jag packa och skicka med på plats
 
Men ibland får man tag i en vettig person även där ;)

Sen i ditt fall kanske det var rimligt att åka till akuten :angel:

Jag har inte testat men min granne brukar ringa ÅT mig 😆 Tror dock att hon är onödigt dramatisk av sig vilket resulterar i ambulans-upphämtning.

Jag brukar åka med efter att de börjar jiddra om att de ska fixa ngt intyg :angel:
Grejen är den att jag absolut inte vill bli inlagd vilket jag av ngn anledning alltid blir. De borde tänka på skattepengarnas fördelning. Jag försöker spara cash åt dom genom att meddela att jag är seglivad och förmodligen hade överlevt på stormaktstiden :D
 
Senast ändrad av en moderator:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 866
Senast: Inte_Ung
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 127
Senast: Gunnar
·
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 587
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp