Oj!
Fick tid på VC idag 13:30
Skönt. Visserligen i grannstaden men det gör ingenting
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra! Annars kan du alltid ringa 1177 som hänvisar vidare, om man ska åka in till akuten elle vc osv.Oj!
Såklart du inte ska ringa 112 för en bruten tå!
Jag skulle vända mig till VC alternativt närakuten/jour-VC om du har mycket ont och det inte går över med smärtstillande.
Hur gick det med målningarna? Hann de torka i tid?Sitter på flygplatsen. Nästan sex veckor av stugliv är slut. Hade såklart överlast på bagage
Bra! Annars kan du alltid ringa 1177 som hänvisar vidare, om man ska åka in till akuten elle vc osv.
Hur gick det med målningarna? Hann de torka i tid?
Spännande! Jag kan ändå tänka mig att man som spekulant är ganska förlåtande om det allra sista inte är in place.Ja eller jag fick pausa och ska måla kanterna nu när jag kommer hem. Den tredje är inte klar men torkade mellan lager.
De skickades ner i måndags och fick precis notis att paketet går att hämta.
Blir viss stress att hämta och sen färdigställa kanterna osv eftersom en spekulant kommer lördag fm
Nä den ska föreställa en svensk tia. Det står Carl XVI Gustaf osv på andra sidan.Måste vara en av världens mest puckade förfalskare - dyrt material och låg förtjänst. Är du säker på att det inte bara är ett obskyrt utländskt mynt?
Spännande! Jag kan ändå tänka mig att man som spekulant är ganska förlåtande om det allra sista inte är in place.
Typ därför jag helst inte ringer dit heller1177 säger ju alltid ”åk till akuten”
Men ibland får man tag i en vettig person även där
Sen i ditt fall kanske det var rimligt att åka till akuten
Tycker nog den ser äkta ut, men sliten, skulle inte bry mig. Kronorna ska ligga under valören, precis som det är.Nä den ska föreställa en svensk tia. Det står Carl XVI Gustaf osv på andra sidan.
På äkta tior ligger kronorna ovanpå valören plus att de är mönstrade.