R
Raderad medlem 68338
Pust! Är hemma! Började rensa garderoben efter 30 sek i lägenheten Kaoz. Kom sen på att jag måste gå och handla mat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@tornblomma samma sak när jag av misstag tog mitt snabba och inte långverkande insulin, dvs 45 istället för 5. Ringde 1177 och hon blev väldigt upphetsad och sa ambulans. Aldrig sa jag, åt glass, satte klockan på en kvart, gick upp och åt mer glass och sedan snabbmakaroner under natten. Att ligga i en säng på SöS och äta deras äckliga limpsmörgåsar och nyponsoppa fanns inte på kartan.
Sedan bekräftade min läkare att jag gjorde rätt. Att sätta klockan och sedan äta sött och snabba kolhydrater tills effekten gått ner. Öht, är akuten det värsta jag vet. Så otroligt deprimerande miljö. Beundrar de som orkar jobba där.
Tipsar även att man ska undvika att bryta höften som 20-åring. Det är inte det mest lättsamma sällskapet med tanterna som brutit lårbenshalsen...Tycker den är mer deprimerande på avdelning. Känns som att ligga i en sal på ett ålderdomshem med Gula-Blend-tanter. Iaf på lung
Vet, undviker så långt det ens är möjligt...@tornblomma samma sak när jag av misstag tog mitt snabba och inte långverkande insulin, dvs 45 istället för 5. Ringde 1177 och hon blev väldigt upphetsad och sa ambulans. Aldrig sa jag, åt glass, satte klockan på en kvart, gick upp och åt mer glass och sedan snabbmakaroner under natten. Att ligga i en säng på SöS och äta deras äckliga limpsmörgåsar och nyponsoppa fanns inte på kartan.
Sedan bekräftade min läkare att jag gjorde rätt. Att sätta klockan och sedan äta sött och snabba kolhydrater tills effekten gått ner. Öht, är akuten det värsta jag vet. Så otroligt deprimerande miljö. Beundrar de som orkar jobba där.
Tycker den är mer deprimerande på avdelning. Känns som att ligga i en sal på ett ålderdomshem med Gula-Blend-tanter. Iaf på lung
Det var nog det mest kitschiga jag sett!Inser att mina grannar har köpt en kitschig servis åt mig! Öppnade ett skåp och så stod den där inklusive en flaska champagne och jordgubbar i en skål!
Servisen (eller delar av den)
Visa bifogad fil 97460
Det var nog det mest kitschiga jag sett!
Men du, så läckert!Inser att mina grannar har köpt en kitschig servis åt mig! Öppnade ett skåp och så stod den där inklusive en flaska champagne och jordgubbar i en skål!
Visa bifogad fil 97460
Vilken SÖT servis ! Ny eller gammal? Det enda problem jag kan se är möjligheten att man "tappar bort" maten lite.....Inser att mina grannar har köpt en kitschig servis åt mig! Öppnade ett skåp och så stod den där inklusive en flaska champagne och jordgubbar i en skål!
Visa bifogad fil 97460