Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, de ska ligga ovanpå. Eller typ som jacquard eller vad det kallas. Äsch, svårt att förklara.har läst om falska tior där kronorna ligger ligger under valören en hittar inget om det nu. Om man zoomar in ser man att kronornas mönster/konturer anas i siffrorna.Tycker nog den ser äkta ut, men sliten, skulle inte bry mig. Kronorna ska ligga under valören, precis som det är.
Herregud, här svänger det fort. Nåddes för en dryg timme sen av nyheten att en väldigt fin människa, som var en av min mans närmsta vänner, gick bort i morse. Dödsorsak oklar och mannen är helt förstörd. Personen i fråga är bästa vän med hundens ägare, som åkte till Spanien igår, så nu vet vi inte riktigt hur det blir med allt. Jag kan dock meddela att det definitivt hjälper att få en söt labradortass i knät när man är ledsen. De är fantastiska, dessa djurLandat vid jobbdatorn efter en härlig långpromenad med världens finaste lilla labrador. Vi timeade verkligen in det bra genom att bli hundvakt precis samma vecka som sommaren gjorde come back Ska nu få i mig lite kaffe och ta tag i dagens jobb. Tror jag satsar på att jobba lite sent ikväll så kan jag ta en lång rast och njuta av solen på lunchen sen.
Jag fattar inte vad du menar, ser ju likadant ut. Kronorna ligger under 10an.
Det är ju jättestor skillnad mellan tian på första bilden och tiorna på andra bilden! Inte alls likadant.Jag fattar inte vad du menar, ser ju likadant ut. Kronorna ligger under under 10an.
Min fot gör fortfarande rejält ont så funderar på om något är brutet. vart vänder man sig då?
Har vänt mig till 3 vårdcentraler nu vara den ena ska höra av sig via chatten under dagen mest troligtvis imorgon. Telefontider på de andra två så vart allt fullt välkommen åter imorgon.
Det här är ju inte tillräckligt för att ringa 112 men det bör undersökas för jag misstänker att lilltån är bruten. Det vart lite vanskligt att köra bil hit till jobbet.
Vart tusan vänder man sig? Eller måste jag vänta till akut-vårdcentralen öppnar?
Nä den ska föreställa en svensk tia. Det står Carl XVI Gustaf osv på andra sidan.
På äkta tior ligger kronorna ovanpå valören plus att de är mönstrade.
Hittade nåt som hette ryss-tior så förfalskningar verkar ha förekommit! Så skumt bara.Nä den ska föreställa en svensk tia. Det står Carl XVI Gustaf osv på andra sidan.
På äkta tior ligger kronorna ovanpå valören plus att de är mönstrade.
Jag vet inte hur, var eller om det finns fog för det. Jag surrar lite med tjejerna på jobbet senare, de vet säkert vem familjen är. Det kan ju vara så enkelt att besöket pappa pratade med stank av gräs och det äldre barnet glömt grinden öppen liksom. Man blir ju bara lite skakis.Kan ni göra orosanmälan någonstans?