Vad gör vi CLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag knallade förbi huset med den rymningsbenägna ungen nu när jag var ute med våfflan. Pappa och sagda rymling var ute och lekte tafatt i trädgården, så jag passade på att stanna och prata. Jag fick ett tack så mycket och förklaringen att storasyster blivit dålig på att stänga grinden efter sig. Alla verkade glada. :)
Sedan luktade det fortfarande gräs, men det gör typ vartannat hus här.
 
Därför är han så fin. <3 Det finns en hel del folk som verkligen slår ned på den som inte nördat the graphic novels.
1660167176662.webp
 
Försöker få ljudbok att fungera på min surfplatta. Hoppas att få rätt på det så att jag kan lyssna vidare. Vet inte om jag ska lyssna på en ny Sofie Sarenbrant bok eller en bok som heter epidemin, av Åsa Ericsdotter. Har försökt ladda ner båda så får se sedan hur det blir. Just nu verkar internet krångla mest så allt hackar. Har börjat på båda. Ska dock i säng strax.
 
Pust på jobb.

Det var som jag misstänkte men anledningen till att det gjorde mer ont än vanligt var för att jag brutit 2 tår och inte bara 1 :D

Fick iallafall kollat så inget var brutet på själva foten den var bara lite mörbultad vilket känns oerhört skönt.

Gick utmärkt att rida iallafall :D Haltar en del när jag går bara
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 866
Senast: Inte_Ung
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 127
Senast: Gunnar
·
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 587
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp