Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis!!!Fick svar ikväll om intervju gällande denna
Tack, är himla nyfiken att åtminstone bli kallad till intervju kan jag säga! Skrev ju i ansökan precis som jag tänkte när jag såg att de söker extra personal att "ååååhhh vad roligt det låter" (tillverkning och försäljning av konfektyr bla)Grattis!!!
Ja men vad roligt det är när man känner sån genuin entusiasm!Tack, är himla nyfiken att åtminstone bli kallad till intervju kan jag säga! Skrev ju i ansökan precis som jag tänkte när jag såg att de söker extra personal att "ååååhhh vad roligt det låter" (tillverkning och försäljning av konfektyr bla)
Jag är supertrött. Ska en chansa på en tupplur på soffan och SEDAN fota tarantellar, eller fota taranteller och sedan sova... eller bara sova och fota imorgon?
... det lutar helt ärligt lite åt nummer tre, jag har redan gjort akvarierna för veckan.
Det blir så. Borstar tänderna, nästan korsögd.Ta alternativ tre!
Jag är så imponerad över dig, du softar ff jag bara väntar på en lista på saker att göra lika lång som min underarmFunderar på att lägga mig. Tänkte gå upp lite skapligt imorgon. Vill hinna rida innan det blir tusen grader varmt
Sen hinna sola och bada lite innan hoppningen börjar.
Jag är så imponerad över dig, du softar ff jag bara väntar på en lista på saker att göra lika lång som min underarm
Finns det något tråkigare än att handla mat??Jag har handlat mat och nu ska jag kolla på hoppning
Ja visst är den härlig! Fast vår är slut nu. Idag blir det pippiland och hemgång i nattJAG ÄLSKAR MEDELTIDSVECKAN
Att inte ha pengar för att kunna handla mat.Finns det något tråkigare än att handla mat??