Vad gör vi CLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om inte min hjärna slutar med ALL THE SMALL THIIINGS snart kommer jag att strypa mig själv. :arghh:
Det har gått flera dagar! Hitta på en annan jävla låt någon gång! Ingen tycker du är rolig, dumma hjärnlort :rage::cautious::p

För övrigt har de maskinen som gör någon form av lågtonat ljud som driver mig tokig igång i dag igen. Har varit här i 50 minuter och håller på att gå under. Funderar på att flytta mig och jobba i en elnisch eller något i dag.
 
Ätit lyxfrukost med färska frallor och en del annat gott, nu ska jag snart bege mig ut på en långpromenad, ta med filt och bok och lägga mig nånstans och mysa i solen, oklart var just nu, en undandskymt plats i Slottsskogen hade varit givet val en sån här fin dag men där är det ju Way out west nu så det är uteslutet. Imorgon blir det skärgården och bad iallafall så mycket har jag bestämt mig för. Är överlycklig att ha semester nu iallafall med det här fantastiska vädret denna veckan för mig då som älskar sol och värme😎
 
:banghead::banghead::banghead::banghead::banghead:

Jag ORKAR faan inte!!

Får man ta pappas sambo i ena örat juristen i andra så de sätter fart?

Pappas sambo har nu tagit på sig en rejäl offferkofta och vill ha ut ytterligare värdering på huset...

Sen blev hon helt förskräckt att då får hon stå för den själv då vi redan har 3 + ett bud så vad ytterligare en ska göra för skillnad vet jag inte.

Pappa tog livet av sig i november. Vi borde vara klara med den här skiten nu. Fonder som skulle sålts tidigare har dröjt pga av hennes velande och att juristen inte skickat ut fullmakt som hen sa hen skulle göra. 3 ggr har vi varit på. Slutade med att jag åkte in de fick skriva ut allt på lats sen åkte jag runt med dessa fullmakter för att få signaturer varav pappas sambo ville "vänta"

Hon har veckan ut på sig att fixa in fullmakten sen har vi tid bokad den 18 hos juristen för att göra sista då måste vi vara överrens.

Orka

Jag klagar av mig här så jag kan fortsätta vara trevlig.

+ at tjag fixat intyg till körkort, måste boka tid för ögon + måste överklaga till försäkringsbolaget gällande hästen. Varför ska ALLT krångla hela tiden?

Ramlar in grejer på jobbet här nu också det börjar ta fart och jag märker hur tankspridd jag är pga att ha allt detta över mig.
 
Senast ändrad:
För en livlig diskussion med Whippishen om hur många torskfiléer en liten vovve på 19 kg rimligtvis borde få äta till frunch. Åsikterna går isär.

(Han väckte mig imorse och var dålig i magen. Väldigt duktigt av honom såklart att säga till och vänta ❤️ Men nu är det risavkok och kokt fisk som gäller.)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 866
Senast: Inte_Ung
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 125
Senast: Gunnar
·
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 587
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp