Vad gör vi CLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hmmm om elpriserna ska fortsätta skena kanske man ska göra som i Storbritannien och inte betala. Strejka helt enkelt. Dont pay UK

men fungerar det verkligen?

Undrar vad som skulle hända här. Inkassso och sen stängs elen av. Eller? nja jag hoppar nog.
https://www.energimarknadsbyran.se/...ppling/undantag-fran-ratten-till-avstangning/

det kan uppstå en icke obetydlig personskada eller omfattande sakskada vid frånkopplingen.
 
Tänt grillen och dricker cider 😎🥂 I morgon kommer syrran och myspysen hit på förmiddagen 🥳

Vi kör semester när det flesta redan har börjat jobba, börjar inte skolan för ens 9 september såg jag. Och min sambo vill alltid ha sen semester så han är ledig i princip hela augusti.
 
Har äntligen kommit till skott och fixat en "tatuering" 😍
20220808_205031.webp

Jag har bara haft den i någon minut men jag älskar den :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 866
Senast: Inte_Ung
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 127
Senast: Gunnar
·
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 590
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp