Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
https://www.energimarknadsbyran.se/...ppling/undantag-fran-ratten-till-avstangning/Hmmm om elpriserna ska fortsätta skena kanske man ska göra som i Storbritannien och inte betala. Strejka helt enkelt. Dont pay UK
men fungerar det verkligen?
Undrar vad som skulle hända här. Inkassso och sen stängs elen av. Eller? nja jag hoppar nog.
det kan uppstå en icke obetydlig personskada eller omfattande sakskada vid frånkopplingen.
Det är absolut galet bra gjort men när det är ett livskall så är det så mkt mer än jobb.Min mamma är 81 och jobbar 150%. Men det hon arbetar med är inte ett jobb utan det är hennes livskall. Men hur hon orkar fattar jag inte.
Det är absolut galet bra gjort men när det är ett livskall så är det så mkt mer än jobb.
Fantastiskt bra!Det är något som gör ett reellt nytt och bättre liv för tusentals människor bland the fattigaste av de fattiga.
M.W Cravens!Den där tomheten efter att en riktigt bra bok är slut känns svårhanterlig. Vad ska jag läsa nu som känns lika fantastiskt?
Tack för tipset! Men krim-böcker är inte riktigt min grej.M.W Cravens!
Ok synd för dessa är riktigt bra.Tack för tipset! Men krim-böcker är inte riktigt min grej.