Hur bygger man en grävlingssäker blomlådaAlltså vafan. Någon som har ett ärende för mig att göra på jobbet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur bygger man en grävlingssäker blomlådaAlltså vafan. Någon som har ett ärende för mig att göra på jobbet?
Nej, det tycker inte jag heller. Ytterst oklart varför jag tyckte det verkade vara en bra idé. Eller, tja tänkte se om det gör någon skillnad för min stackars mage som har abdikerat.Förlåt men det lät… inte gott
Tycker det ner låter som något som får magen att abdikeraNej, det tycker inte jag heller. Ytterst oklart varför jag tyckte det verkade vara en bra idé. Eller, tja tänkte se om det gör någon skillnad för min stackars mage som har abdikerat.
I ett hem nära dig:
Återkommer med rapport.
Min och kollegans svar: Bygg själva lådan av plåt, och bygg sedan en bur av metall att sätta över den. Köp sedan fyra stycken airwicks som får stå i varje hörn och spruta doft kring lådan.Hur bygger man en grävlingssäker blomlåda
Dubbelabdikering!!! (…abdikation?) får hoppas att två minus blir plus typ.Tycker det ner låter som något som får magen att abdikera
Ska börja jobba på måndag.Vet du. I all välmening! Jag tror att du skulle behöva tänka på ngt annat än piller/hälsa/krämpor/blodprov.
Bara ett tips från mig som jag själv haft en del nytta av! Fattar att det är lätt att få en hangup speciellt om man har ganska lite övrig aktivitet i livet men jag vet av erfarenhet att det inte är bra att bli för upphakad liksom. Du skrev i positiva tråden att du mår bra. Jag tycker att du ska fortsätta med det och fylla dagarna med annat än grubblerier kring piller och hälsa, världen är så mkt större än så!
Ska börja jobba på måndag.
Då hinner jag inte tänka på det
Kom ut från min stuga vid 10.30 och insåg att det stod lite folk vid det stora huset. Artig som jag ändå är sa jag “god morgon” och presenterade mig/tog i hand.
En tant: ”klockan är 10.30”.
Liksom hej på dig också eller…? Vissa människor är så skeva. Skiter i hennes eventuella dygnsrytm och behov att påpeka/pika min. Säg bara hej och hälsa tillbaka? Om ngn sagt godnatt till mig kl 21 hade jag väl neutralt bara svarat godnatt?
Folk verkar ha så enormt svårt för det grundläggande typ sociala spelet
Det låter rätt hemskt faktiskt....Fick igår någon sorts infall att göra surkålsjuice. Hittat juicare på marketplace för en hundring som jag får hemlevererad strax. Jag skulle kunna vara kung på att få folk att leverera saker till mig!
Ja så, wish me luck med surkålsjuicen. Aldrig smakat och definitivt inte övertygad om att det är gott.
Jupp!Det låter rätt hemskt faktiskt....
Nästa gång garderar du dig och säger lika glatt ”God 10.30:00!” eller vad klockan nu är . (Alltså om du stöter på denna speciella person igen.)Kom ut från min stuga vid 10.30 och insåg att det stod lite folk vid det stora huset. Artig som jag ändå är sa jag “god morgon” och presenterade mig/tog i hand.
En tant: ”klockan är 10.30”.
Liksom hej på dig också eller…? Vissa människor är så skeva. Skiter i hennes eventuella dygnsrytm och behov att påpeka/pika min. Säg bara hej och hälsa tillbaka? Om ngn sagt godnatt till mig kl 21 hade jag väl neutralt bara svarat godnatt?
Folk verkar ha så enormt svårt för det grundläggande typ sociala spelet