R
Raderad medlem 68338
Nästa gång garderar du dig och säger lika glatt ”God 10.30:00!” eller vad klockan nu är . (Alltså om du stöter på denna speciella person igen.)
Ja får nog börja med det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nästa gång garderar du dig och säger lika glatt ”God 10.30:00!” eller vad klockan nu är . (Alltså om du stöter på denna speciella person igen.)
Eller så får det väl bli ett enkelt "hejsan!".... Neutralt och bra.....Ja får nog börja med det
SnyggtSitter i garaget och väntar. Vi håller på att måla om. Killen kom på att det är nog smartast att ha svart nedtill i garaget, då grabbarna närmar sig a-traktor åldern och troligen kommer vilja meka och greja i garaget.
Helt vita väggar duger inte då, inte till en pedant som killen är ibland, så vi testade ett nytt sätt att maskera.
Där man målar med den befintliga vägg färgen (vit) över tejpen där det svarta ska målas. Låter det torka, sen måla det svarta. Det ska inte blöda igenom maskeringen.
Det funkade på den andra väggen förutom att tejpen drog med sig lite av det vita väggen. Så jag fick gå med ”picasso” penseln och fylla i.
Nu blir det snart dax för den andra väggen. Vi har spacklat igen hål och ojämnheter, slipat och nu ska det vita målas först. Sen ska vi markera ut vart tejpen ska sitta.
Visa bifogad fil 97014
Pressa dig inte till att bli friskTrodde jag var frisk idag, men nej.. Febern kom tillbaka. Försökte åka till stallet iaf, men fick vända när jag kom ut till bilen då jag insåg hur kasst min kropp mådde.
Så nu ligger jag i soffan och vilar igen.
Men imorgon, då måste jag vara frisk!
Tack, nu har vi målat vitt över spacklingen som blir ovanför där det ska va svart. Ska det torka, sen kan vi sätta maskeringen.Snyggt
Sitter och kollar på kattungar. I går fåglar och i dag kattungar. Tur jag har någon form av självbehärskning
Jag tar 10