Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tur det för jag har en kompis som just blivit kattpappa till 3 små sötnosar. 2 veckor idag :Sitter och kollar på kattungar. I går fåglar och i dag kattungar. Tur jag har någon form av självbehärskning
få fläckar på mattan. Jag gör det ibland, ändå
Det kommer resultera i att jag kommer spilla på mattan en vacker dag.
Eller så byter man matta, till något där fläckar inte syns....Se bara till att du har alla lampliga rengorningsmedel hemma. Wine away, sadant som tar bort blod, det som ar bra mot ingridienserna i sojasas, etc
Det finns speciell maskeringstape som är gjord just för känsliga väggar som inte drar med sig underlaget.Sitter i garaget och väntar. Vi håller på att måla om. Killen kom på att det är nog smartast att ha svart nedtill i garaget, då grabbarna närmar sig a-traktor åldern och troligen kommer vilja meka och greja i garaget.
Helt vita väggar duger inte då, inte till en pedant som killen är ibland, så vi testade ett nytt sätt att maskera.
Där man målar med den befintliga vägg färgen (vit) över tejpen där det svarta ska målas. Låter det torka, sen måla det svarta. Det ska inte blöda igenom maskeringen.
Det funkade på den andra väggen förutom att tejpen drog med sig lite av det vita väggen. Så jag fick gå med ”picasso” penseln och fylla i.
Nu blir det snart dax för den andra väggen. Vi har spacklat igen hål och ojämnheter, slipat och nu ska det vita målas först. Sen ska vi markera ut vart tejpen ska sitta.
Visa bifogad fil 97014
Verkar rätt vanlig tycker jag, finns i alla fall t.o.m. på Clas OhlsonDet finns speciell maskeringstape som är gjord just för känsliga väggar som inte drar med sig underlaget.
Dock inte så vanligt på byggvaruhus.
Vad var det du fick gjort? NyfikenKollar på friidrott och har ätit thaimat, gott!
Läpparna är lite svullna så fick äta lite nätt. Vill inte bita mig