Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
MarginelltFast det är bättre att få raklödder i håret än hårspray i ansiktet
Jag är så enig i det du skriver. Efter min blodförgiftning hade jag en (kort tack och lo) period när allting kretsade runt piller, prover, svar. Jag kände mig som en levande nåldyna med bl¨märken överallt.Vet du. I all välmening! Jag tror att du skulle behöva tänka på ngt annat än piller/hälsa/krämpor/blodprov.
Bara ett tips från mig som jag själv haft en del nytta av! Fattar att det är lätt att få en hangup speciellt om man har ganska lite övrig aktivitet i livet men jag vet av erfarenhet att det inte är bra att bli för upphakad liksom. Du skrev i positiva tråden att du mår bra. Jag tycker att du ska fortsätta med det och fylla dagarna med annat än grubblerier kring piller och hälsa, världen är så mkt större än så!
Skicka in fallet till Efterlyst!Mitt barn verkar ha tappat bort sin hjärna under sommaren
Tror tyvärr att det är hormonrelaterat så hon blir väl vettig när hon är vuxen sen eller nåtSkicka in fallet till Efterlyst!
Hormoner är inte att leka med! Men de allra flesta blir ju vettiga vuxna!Tror tyvärr att det är hormonrelaterat så hon blir väl vettig när hon är vuxen sen eller nåt
Det är sjukt många som har sina läppar fyllda där ingen märker det alls. Det är så för dom flesta.Jaha! Då har jag genast två frågor till: Gör det hemskt ont? Och går det att göra det så att det ser naturligt ut?
(Menar inget negativt utan fortsatt ren nyfikenhet De man lägger märke till är ju ofta de som har en mindre naturlig effekt, ibland kanske man inte är ute efter en naturlig look och det är såklart helt legitimt. Den enda personen jag känner som har gjort det ser det inte naturligt ut på och då känns det dumt att fråga, för jag vet inte vilken effekt hon är ute efter.)
Huh, det visste jag inte! Eller, jag var inte säker, det blir ju per definition så att man bara ser dom andraDet är sjukt många som har sina läppar fyllda där ingen märker det alls. Det är så för dom flesta.
Och det gör inte speciellt ont alls!