Vad gör vi CLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bara fyllt på läpparna :) Gör det lite då och då.
Jaha! Då har jag genast två frågor till: Gör det hemskt ont? Och går det att göra det så att det ser naturligt ut?

(Menar inget negativt utan fortsatt ren nyfikenhet :) De man lägger märke till är ju ofta de som har en mindre naturlig effekt, ibland kanske man inte är ute efter en naturlig look och det är såklart helt legitimt. Den enda personen jag känner som har gjort det ser det inte naturligt ut på och då känns det dumt att fråga, för jag vet inte vilken effekt hon är ute efter.)
 
Jaha! Då har jag genast två frågor till: Gör det hemskt ont? Och går det att göra det så att det ser naturligt ut?

(Menar inget negativt utan fortsatt ren nyfikenhet, de man lägger märke till är ju ofta de som har en mindre naturlig effekt, ibland kanske man inte är ute efter en naturlig look och det är såklart helt legitimt. Den enda personen jag känner som har gjort det ser det inte naturligt ut på och då känns det dumt att fråga, för jag vet inte vilken effekt hon är ute efter.)
Nej och ja kan jag svara på de frågorna. Vissa fyller på så läpparna blir väldigt stora de flesta syns det inte på
 
Mellanlandat hemma för en snabb middag, packa väskan och hämta hunden som får följa med till kvällens städhus. Det är fint väder så hon kan knata runt i deras inhägnade trädgård. De är bortresta ändå, och älskar henne (av någon anledning, för det är inte ömsesidigt! :D) så ser henne nog gärna på övervakningskameran.
 
Installerat barnstol tillsammans med syrran 😂 Nu vet jag varför jag inte har barn skämt och sido. Vilket krångel innan man får dit den. Men nu är den på plats när jag ska hämta dem på flygplatsen på tisdag 😉 Längtar så efter systerdotter ❤️ Världens goaste lilla barn 😍🥰
 
Det finns speciell maskeringstape som är gjord just för känsliga väggar som inte drar med sig underlaget.
Dock inte så vanligt på byggvaruhus.
Den tejpen brukar inte dra med något men kan varit att vi lät det sitta för länge. Nu till nästa vägg tror jag vi siktar på en strykning av det svarta vid tejpen och sen rycker vi den.

I och med att det är garaget så är det inte hela världen om det inte blir perfekt.
 
Jag var helt inne på att det var torsdag idag. Insåg i eftermiddags att jag liksom lyckats tappa en dag. O_o

Sambon kom hem med hur mycket god mat som helst. Hungrig och ADHD säger väl det mesta. Tur att vi är likadana och båda fattar grejen. 😅
Jag skulle egentligen gjort glass och grejat. Men eftersom jag är sjuk hade han köpt 3 olika sorters glass. Så nu lagar han mat och jag ska däcka i soffan ett tag och bara mysa med hundarna och vila.:love:
 
Jaha! Då har jag genast två frågor till: Gör det hemskt ont? Och går det att göra det så att det ser naturligt ut?

(Menar inget negativt utan fortsatt ren nyfikenhet :) De man lägger märke till är ju ofta de som har en mindre naturlig effekt, ibland kanske man inte är ute efter en naturlig look och det är såklart helt legitimt. Den enda personen jag känner som har gjort det ser det inte naturligt ut på och då känns det dumt att fråga, för jag vet inte vilken effekt hon är ute efter.)

Jag håller med @cirkus :)
Det känns men det är inte mer än så. Man brukar få bedövningskräm några minuter innan och sen är det ofta (alltid?) bedövning i själva fillersen. (Om man nu böjer ordet så :D )

Det går att få många olika sorters resultat. Dels beroende på kunden, dels på material och mängd samt behandlaren.
Här är en (osminkad, svettglansig och telefonsneglande :rofl: ) bild från precis efter behandlingen:
20220805_133246.webp
 
Jag håller med @cirkus :)
Det känns men det är inte mer än så. Man brukar få bedövningskräm några minuter innan och sen är det ofta (alltid?) bedövning i själva fillersen. (Om man nu böjer ordet så :D )

Det går att få många olika sorters resultat. Dels beroende på kunden, dels på material och mängd samt behandlaren.
Här är en (osminkad, svettglansig och telefonsneglande :rofl: ) bild från precis efter behandlingen:
Visa bifogad fil 97060
Tack för att du delar med dig! Väldigt spännande med insider-information ☺️ (Stort fan av böjningen dessutom 😄)
 
Har precis varit och hämtat A i Storvreta. Hel-vete vad det regnar i omgångar! Det är definitivt för mycket för dagvattenanläggningarna i stan. Är dock nästan sugen på att åka och titta på en nybyggd fördröjningsanläggning i en park en bit bort :D (redan yrkesskadad :angel:)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 866
Senast: Inte_Ung
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 127
Senast: Gunnar
·
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 587
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp