Blev en jättestressig sista jobbdag men blev klar till slut. Nu har jag och sambon varit och ätit på grekisk restaurang. Grillad fårost sen räkor på spett med potatis, sallad och tzatziki ett glas vin till. Var en härlig stary på semestern!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad var det du fick gjort? Nyfiken
Jaha! Då har jag genast två frågor till: Gör det hemskt ont? Och går det att göra det så att det ser naturligt ut?Bara fyllt på läpparna Gör det lite då och då.
Icke dåDet borde vara olagligt att posta såna bilder
Nej och ja kan jag svara på de frågorna. Vissa fyller på så läpparna blir väldigt stora de flesta syns det inte påJaha! Då har jag genast två frågor till: Gör det hemskt ont? Och går det att göra det så att det ser naturligt ut?
(Menar inget negativt utan fortsatt ren nyfikenhet, de man lägger märke till är ju ofta de som har en mindre naturlig effekt, ibland kanske man inte är ute efter en naturlig look och det är såklart helt legitimt. Den enda personen jag känner som har gjort det ser det inte naturligt ut på och då känns det dumt att fråga, för jag vet inte vilken effekt hon är ute efter.)
Tack för svar, intressantNej och ja kan jag svara på de frågorna. Vissa fyller på så läpparna blir väldigt stora de flesta syns det inte på
Den tejpen brukar inte dra med något men kan varit att vi lät det sitta för länge. Nu till nästa vägg tror jag vi siktar på en strykning av det svarta vid tejpen och sen rycker vi den.Det finns speciell maskeringstape som är gjord just för känsliga väggar som inte drar med sig underlaget.
Dock inte så vanligt på byggvaruhus.
Jaha! Då har jag genast två frågor till: Gör det hemskt ont? Och går det att göra det så att det ser naturligt ut?
(Menar inget negativt utan fortsatt ren nyfikenhet De man lägger märke till är ju ofta de som har en mindre naturlig effekt, ibland kanske man inte är ute efter en naturlig look och det är såklart helt legitimt. Den enda personen jag känner som har gjort det ser det inte naturligt ut på och då känns det dumt att fråga, för jag vet inte vilken effekt hon är ute efter.)
Tack för att du delar med dig! Väldigt spännande med insider-information (Stort fan av böjningen dessutom )Jag håller med @cirkus
Det känns men det är inte mer än så. Man brukar få bedövningskräm några minuter innan och sen är det ofta (alltid?) bedövning i själva fillersen. (Om man nu böjer ordet så )
Det går att få många olika sorters resultat. Dels beroende på kunden, dels på material och mängd samt behandlaren.
Här är en (osminkad, svettglansig och telefonsneglande ) bild från precis efter behandlingen:
Visa bifogad fil 97060
Fast det är bättre att få raklödder i håret än hårspray i ansiktetJag vill bara säga att det är inte det bästa att förväxla raklödder med hårspray. Spelar ingen roll vad du behövde