Vad gör vi CLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min mobil strular på båten
Men åt buffé igår kväll
 

Bifogade filer

  • 20220804_183023.webp
    20220804_183023.webp
    197,1 KB · Visningar: 32
Tur jag slipper det :)
Är så himla svårstucken så har bara ovansidan av vänstra handen och en ven på sidan av handleden. Sen finns det bara fötter och annat att sticka i.

Vet du. I all välmening! Jag tror att du skulle behöva tänka på ngt annat än piller/hälsa/krämpor/blodprov.
Bara ett tips från mig som jag själv haft en del nytta av! Fattar att det är lätt att få en hangup speciellt om man har ganska lite övrig aktivitet i livet men jag vet av erfarenhet att det inte är bra att bli för upphakad liksom. Du skrev i positiva tråden att du mår bra. Jag tycker att du ska fortsätta med det och fylla dagarna med annat än grubblerier kring piller och hälsa, världen är så mkt större än så! :)
 
Senast ändrad av en moderator:
Jag är vaken. Måleriet är klart och torkar. Eller allt är inte klart men deadline för att måla har gått ut. Nu måste det torka inför hemfärd. Åker hem om fem dagar. Sjukt att jag varit här i sex veckor snart. Känns som att tiden rusat iväg. Väldigt delade känslor att åka hem till Sthlm. Saknar vännerna men i övrigt har jag haft det mkt härligt i min lilla stuga
 
Åh pust. Börjar jobba strax före 15. Fick visst frågan om att börja 09.45 och köra till 20 då den tredje som börjat efter semestern är sjuk...Jag vaknade nu precis vid 9 och är fortfarande trött pga kattan väckt mig inatt (hon har börjat lessna på att vara inne.. ) och drömt knas och behöver ju få göra middag till senare och äta frukost. Givetvis försöker jag vara nåbar så mycket jag kan men alltid går ju inte...
 
Åh pust. Börjar jobba strax före 15. Fick visst frågan om att börja 09.45 och köra till 20 då den tredje som börjat efter semestern är sjuk...Jag vaknade nu precis vid 9 och är fortfarande trött pga kattan väckt mig inatt (hon har börjat lessna på att vara inne.. ) och drömt knas och behöver ju få göra middag till senare och äta frukost. Givetvis försöker jag vara nåbar så mycket jag kan men alltid går ju inte...

Har du jour? Annars hade jag inte varit nåbar i onödan :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 866
Senast: Inte_Ung
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 127
Senast: Gunnar
·
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 587
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp