Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dom åker ut och röjer vägarna här i alla fall.räddningstjänst åker inte ut förrän det har "lugnat" sig och de gör bedömningen att arbete kan ske "utan risk". Det gjorde vi väldigt klart för folk när naturkrafter kom till min kommun.
ja den lät oxå,känns skönt att bara vara i utkanten på den, nu är byn i aftonbladetVisa bifogad fil 96948
Vägen ur byn mot Skövde
Hade det varit höst så hade jag hållit med dig.Det åskar och regnar. Jag ligger i sängen med fönstret öppet. Underbart mysigt.
Det går att variera mer om man vill. Färdiglagat delar jag upp i typ 2 portioner/burk. Stekar och skurna bitar typ 3-5 portioner när jag fryser in.
Det gjorde kompisen med. Som värsta fyllan. Det var Covid visade det sig
Jo tack jag märkte allt det- tvära kast verkligen!När åskan (väldigt lite dock) och extremregnet var här så blåste det också storm i typ 5-10 minuter, möblerna flög runt och träden vikte sig nästan. Sedan upphörde regnet och vinden som i ett trollslag och det var magiskt klar skön luft.
Det kan få komma (lite lagom) hit också tycker jag. Finns ju inget bättre när man ska sovaNu kommer mer blixtar och åska… ️
Det blixtar så det helt ljust uteDet kan få komma (lite lagom) hit också tycker jag. Finns ju inget bättre när man ska sova
GodnattNej, försöka sova kanske. Det värsta verkar ha passerat, nu regnar det mest.