Vad gör vi CLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Shit! :nailbiting:
Fick nyss ett sms från min mamma om värsta åskvädret och att hon trodde trädgården skulle blåsa bort, de bor utanför Köping. Kanske gick den åt det hållet…
När åskan (väldigt lite dock) och extremregnet var här så blåste det också storm i typ 5-10 minuter, möblerna flög runt och träden vikte sig nästan. Sedan upphörde regnet och vinden som i ett trollslag och det var magiskt klar skön luft.
 
Läste att kör sm i götene hade problem med funktionärer pga en tromb i närheten. Jävlar vilka krafter.
ja den lät oxå,känns skönt att bara vara i utkanten på den, nu är byn i aftonbladet
297790508_5850642721632346_6590248157796327204_n.webp


Vägen ur byn mot Skövde
 
Blå godkänd och nu får han köras som vanligt igen :banana:
:banana: :banana: :banana::banana::banana:
Viskar







Vi klarade oss lördag -tisdag tack och lov utan problem. Helgen skulle dottern funktionära i skogen måndag hade vi bankmöte och tisdag hade vi besiktning på em i hemorten och jobbade i annan ort. Det var skogsvägar de dagarna men onsdagen var det en befrielse att åka rätta vägen och se en polisbil. Skall aldrig missa det.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 866
Senast: Inte_Ung
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 125
Senast: Gunnar
·
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 587
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp