Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Starta den i felsäkert läge och gör en återställning till en tidpunkt då du vet att den funkadeRoar mig med att försöka fatta vad som är fel på min dator, som fryser ca två minuter efter att man startat den.
Jag vill ju spelaaa Rubber och Woods hade ju gift sig, och Priscilla blev tokig för att hon inte fick spela hästskor och bestämde sig för att mörda Nicole. Irwin fick slå ner henne med sina bara händer och låsa in henne med den andra fången Vlad. Jag vill ju se vad mer för tokigt som kan hända!
Bra jobbat! Det här fixar du!Sitter på bussen till båten nu. Den är full och varm. Ute är det +27
Hoppas på att det inte gungar så mkt på sjön. Men får ta sjösjuke piller när jag kommer ner i hytten
Så nu prövas verkligen min AS, åker ensam oxå
Den dagen går fort! Samma här för övrigtBara en dag att jobba till sen semester! Känner mig
Har testat det mesta. Håller på med en ny installation nu. Tråååååk!Starta den i felsäkert läge och gör en återställning till en tidpunkt då du vet att den funkade
Det går att variera mer om man vill. Färdiglagat delar jag upp i typ 2 portioner/burk. Stekar och skurna bitar typ 3-5 portioner när jag fryser in.Jag tror det innebär att äta chili i tio dagar och sedan kycklinggryta i en vecka + några dagar av kål och matvete. Plus två eventuella grytor eller att leva på grillad karré i en vecka eller mer. Jag har en halvfrys, 160 cm hög. Och min kylfrys har dött så jag har tvingats köpa en ny, som kommer den 30 augusti. Återkommer med rapport. När spaghetti och köttfärssåsen är uppäten imorgon på lördag blir det marinerade kycklingklubbor med tsatsiki och orientaliskt bröd, eventuellt lite bulgur i minst två dagar.
Edit: det är jag och katten.
Drygt!Har testat det mesta. Håller på med en ny installation nu. Tråååååk!
Åhhh! Jag älskar små kottar!
Så heter de, ja!
Men typiskt, om jag vågade hade jag skickat!
Blå godkänd och nu får han köras som vanligt igenTre dagar är ju… ingenting?
Jag känner en person som kom på att det kanske är dags att besiktiga bilen snart, ett ÅR efter att senaste besiktningen gick ut
Men med det sagt så hoppas jag att din bil går igenom besiktningen
Håller tummen det vänder fortFick åka ambulans till sjukhuset idag då Covid tog nya tag.
Har fått en spruta i vardera skinkan med antikroppar. Hoppas det ska vända snart.
Var tvungen att googla den.Nej men om andra ser saker igen så why not
Visa bifogad fil 96922
En tromb gick genom töreboda och tog med sig tak,träd,saker och vände upp o ner på en husvagn,värsta vädret,jag klarade mig då den vände åt andra hållet.
Visa bifogad fil 96942
Älskar den, kan se den om och om igen. Men, det har de flesta redan hört härVar tvungen att googla den.