Vad gör vi CLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Roar mig med att försöka fatta vad som är fel på min dator, som fryser ca två minuter efter att man startat den. :cautious:

Jag vill ju spelaaa:arghh: Rubber och Woods hade ju gift sig, och Priscilla blev tokig för att hon inte fick spela hästskor och bestämde sig för att mörda Nicole. Irwin fick slå ner henne med sina bara händer och låsa in henne med den andra fången Vlad. Jag vill ju se vad mer för tokigt som kan hända! :D
 
Roar mig med att försöka fatta vad som är fel på min dator, som fryser ca två minuter efter att man startat den. :cautious:

Jag vill ju spelaaa:arghh: Rubber och Woods hade ju gift sig, och Priscilla blev tokig för att hon inte fick spela hästskor och bestämde sig för att mörda Nicole. Irwin fick slå ner henne med sina bara händer och låsa in henne med den andra fången Vlad. Jag vill ju se vad mer för tokigt som kan hända! :D
Starta den i felsäkert läge och gör en återställning till en tidpunkt då du vet att den funkade 😊
 
En tromb gick genom töreboda och tog med sig tak,träd,saker och vände upp o ner på en husvagn,värsta vädret,jag klarade mig då den vände åt andra hållet.
297581361_5850643001632318_1112794408626267694_n.webp
 
Jag tror det innebär att äta chili i tio dagar och sedan kycklinggryta i en vecka + några dagar av kål och matvete. Plus två eventuella grytor eller att leva på grillad karré i en vecka eller mer. Jag har en halvfrys, 160 cm hög. Och min kylfrys har dött så jag har tvingats köpa en ny, som kommer den 30 augusti. Återkommer med rapport. När spaghetti och köttfärssåsen är uppäten imorgon på lördag blir det marinerade kycklingklubbor med tsatsiki och orientaliskt bröd, eventuellt lite bulgur i minst två dagar.

Edit: det är jag och katten.
Det går att variera mer om man vill. Färdiglagat delar jag upp i typ 2 portioner/burk. Stekar och skurna bitar typ 3-5 portioner när jag fryser in.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 866
Senast: Inte_Ung
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 125
Senast: Gunnar
·
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 587
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp