Vad gör vi CLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
De är ju inte tekakor egentligen, det är sådana där mjuka, söta småkakor. Jag glömmer bort vad de heter (eftersom jag aldrig köper dem eftersom choklad och apelsin är en äcklig kombo! :p)

Är det chokladen som är inslagen så att den ser ut som en apelsin? I så fall, ja!

Jaffakakor? De är sådär :p

De Terry's-apelsinerna är vrålgoda! Svindyra att köpa här i Sverige :(
 
Ser att många har det varmt idag, här är 17°, periodvis ösregn och åska :up:
Detta frambringar lite ovanliga reaktioner från människor som är och handlar när det kommer en skur. Folk är väldigt mycket snabbare än vad de ser ut att vara.
 
Först kom regn, åska och tydligen halv storm så fick springa ut och plocka in den torra tvätten samt dra in markisen som höll på att lyfta. Direkt blir det ju äckelvarmt i köket men den vevade jag ner igen så fort den hårda blåsten lagt sig........Sen kom en regnbåge med riktigt skarpa färger i ena änden😍🌈
 
Whippishen är tydlig med att han vill ut. Jag försöker vara tydlig tillbaka med att jag redan gjort nytta idag och endast vill duscha kallt och i övrigt inte röra mig. Men det faller ju på att det är mitt jobb att gå ut med honom när han behöver 😩
 
Sitter på ett tåg till London 🥳

(Här ville telefonen fylla i med "Älmhult" istället för London - måste ha varit dit jag var på väg när jag senast skrev om tåg. No offence Älmhult, men det är inte riiiktigt samma sak 😂)
Vad ska du göra i storstan?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 866
Senast: Inte_Ung
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 125
Senast: Gunnar
·
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 584
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp