Farewell and adiu to you fair, spanish ladies...Samma. Har inte 2an (streamar inget utan kollar på hederlig dvd ).
Hittar nya detaljer varje gång jag ser den
So many qouotable moments.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Farewell and adiu to you fair, spanish ladies...Samma. Har inte 2an (streamar inget utan kollar på hederlig dvd ).
Hittar nya detaljer varje gång jag ser den
De är ju inte tekakor egentligen, det är sådana där mjuka, söta småkakor. Jag glömmer bort vad de heter (eftersom jag aldrig köper dem eftersom choklad och apelsin är en äcklig kombo! )
Är det chokladen som är inslagen så att den ser ut som en apelsin? I så fall, ja!
Japp på dvd.på DVD? vill du sälja isåfall?
Så heter de, ja!Jaffakakor? De är sådär
De Terry's-apelsinerna är vrålgoda! Svindyra att köpa här i Sverige
Det är ju det bäst som finns marmeladbollarMin mamma fick ha sina äckliga gröna marmeladbollar ifred.
jag vill va som han. Jobbig, trist och så självupptagen, men samtidigt skiter han i vad alla tycker. Så befriande!Farewell and adiu to you fair, spanish ladies...
So many qouotable moments.
ja! hittade denna på loppis för 0 krJapp på dvd.
Vettesjutton. De är ju kult ju
Du är så lik min ena systerHej och hå!
Visa bifogad fil 96920
Den genetiska slumpen! Eller man vet aldrig...Du är så lik min ena syster
Ni ser mer ut som systrar, eller rent av tvillingar, än vad jag och hon gör!
Måste fråga fadern tror jagDen genetiska slumpen! Eller man vet aldrig...
Du menar väl inte Fazers gröna marmeladkulor ??? De är ju HELT underbara !!Min mamma fick ha sina äckliga gröna marmeladbollar ifred.
Vad ska du göra i storstan?Sitter på ett tåg till London
(Här ville telefonen fylla i med "Älmhult" istället för London - måste ha varit dit jag var på väg när jag senast skrev om tåg. No offence Älmhult, men det är inte riiiktigt samma sak )
Jaffakakor? De är sådär
De Terry's-apelsinerna är vrålgoda! Svindyra att köpa här i Sverige
Jag tyckte Jaffakakor var halvdana som barn men efter jag fyllde 30 blev jag förtjust i dem, riktigt godaSå heter de, ja!
Men typiskt, om jag vågade hade jag skickat!