Vad gör vi CLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haft en toppendag på stan med kompis men nu mår jag lite halvdant så har nog druckit för lite. Tagit kalldusch, druckit vatten och nyss lagt mig på soffan så blir nog snart bra igen. Är rejält varmt här, solen ligger på som tusan 🥵

Köpte tapeter idag också, första gången! Blir spännande, just nu ojjar jag mig för om jag köpte för få rullar pga mätte fel el nåt sånt men samtidigt så är det ju inget att oroa sig över just nu. Pappa kommer imorgon och han har tapetserat miljarder gånger så han tar en titt då, behövs det fler rullar så far vi och köper, fanns flera stycken kvar. I nödfall får jag väl byta tapet men finns flera jag gillar i den serien så är som inga problem det heller... bara min hjärna som ojjar sig över att det var första gången jag köpte tapeter :cautious:
 
Har köpt gigantisk klösmöbel till katten och sitter nu och suktar efter fåglar? Jag ska INTE ha fågel. Men de är ju så fina och roliga :love: Försöker intala mig att jag faktiskt inte kan ha fågel men halva hjärnan motarbetar mig och hittar på lösningar :meh::p

Sparky röstar ja!


6707e6f2fdaf48d290a45f157befb001


Roligare än klösträdet :angel:
 
I gar var forsta dagen av var "County Fair" ... och jag och nagra fler var dar med vart bas for skolbussbolaget. Jag at 'curly fries' och 'funnel cake' ... bada nagot jag bara kan fa pa en fair. Nagot av det godaste som finns! Det var en lang dag ... jag var dar 10 timmar, jag rusade forst runt och hamtade/kopte saker som is fran 8 pa morgonen och stannade tills klockan var 6 pa eftermiddagen. Sedan tog nagra andra over da ett valkannt och omtyckt band spelade vid nio.
I dag oppnar jag igen, far se hur lange jag blir dar i dag. Det ar faktiskt kul. :p

Och gott ... Funnel Cake dar en tunn strang av det rinner ner i friterande olja sa det blir en massa "crisp" bitar och SA HIMLA GOTT ... och nypressad lemonade med persika ... to die for!

IMG_3211.webp
 
Shit vad matpriserna har gått upp. Var och handlade idag och blev :crazy: Tur i oturen äter jag inte de varor som verkar ha gått upp mest, dvs ost, bröd, mejerivaror. Köpte några gurkor och ska göra en stor tsatsiki som jag kan äta med orientaliskt bröd och marinerad kyckling. Håller på att äta mig igenom frysen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 862
Senast: Inte_Ung
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 125
Senast: Gunnar
·
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 584
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp