Dass ist bei mir zu Sitte, Chaqune a son gout....Ser att snart startar det romerska båg-kriget... på ett forum nära dig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dass ist bei mir zu Sitte, Chaqune a son gout....Ser att snart startar det romerska båg-kriget... på ett forum nära dig!
De där romerska bågarna med apelsin i var den enda choklad/godis som min mamma fick ha i fred från mig och mina syskon....Fruktansvärd uppfinning!
Okej, du kör proffstekniken, jag tänkte snarare att man sitter och snyftar att man vill hem. Men alla tränar vi olikaSvettas ordentligt är det överlägset bästa sättet att dölja tårar
åh goda ju!De där romerska bågarna med apelsin i var den enda choklad/godis som min mamma fick ha i fred från mig och mina syskon....
(det säger en del om smaken när sötsugna barn/tonåringar ratar)
Jag trodde att de hade begravts där de hör hemma på 80-talet, men så bara för nån vecka föll ögonen på den fruktansvärt illasmakande chokladprodukten från barndomen i en butik. Minns också att till slut var det alltid bara romerska bågar kvar i godisskålarna. Säkert taktik, för ingen kunde ju klaga på att det inte fanns godis även om det var något som ingen skulle äta ens mot betalning.De där romerska bågarna med apelsin i var den enda choklad/godis som min mamma fick ha i fred från mig och mina syskon....
Man blir ju nedsatt så lätt att åka på ny skit direkt ju tyvärr. Fortsätt krya på dig!Trodde jag var frisk efter coviden, men nu är jag supertrött med feber igen.
Men har negativt svar på covidtestet, så kan ju fått en förkylning efteråt. Jag vet inte, men en aning less på att vara sjuk iaf.
Nja, jag klär mig varmtOkej, du kör proffstekniken, jag tänkte snarare att man sitter och snyftar att man vill hem. Men alla tränar vi olika
Vad trist! Ta hand om dig och lyssna på kroppen. Långcovid är en grej tyvärr, även om det är mer sannolikt att slippa.Trodde jag var frisk efter coviden, men nu är jag supertrött med feber igen.
Men har negativt svar på covidtestet, så kan ju fått en förkylning efteråt. Jag vet inte, men en aning less på att vara sjuk iaf.
smart fälla en tår kan jag göra i soffan. Det behöver jag inte gym för.Är det det man ska göra där? Men då gör jag ju rätt ju!
Mamma fick bara ha mörk choklad i fred.De där romerska bågarna med apelsin i var den enda choklad/godis som min mamma fick ha i fred från mig och mina syskon....
Köpte dem senast vi vår på Cloetta.Jag trodde att de hade begravts där de hör hemma på 80-talet, men så bara för nån vecka föll ögonen på den fruktansvärt illasmakande chokladprodukten från barndomen i en butik. Minns också att till slut var det alltid bara romerska bågar kvar i godisskålarna. Säkert taktik, för ingen kunde ju klaga på att det inte fanns godis även om det var något som ingen skulle äta ens mot betalning.