Vad gör vi CLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Finaste hästen idag :love:
Avslutade med övergångar trav-galopp och hon gjorde ALLT klockrent. Lyckan!
Svettiga men glada när vi kom hem :D

77FA5905-F44F-4D04-B460-5F01B151C4B4.webp


Nu ska jag köpa nån take away, hem och byta badkläder sen ner till plurret och dyka i.
 
Åkte till badplatsen och solade och badade i 2 timmar. Blåste mycket men det var bra skönt, varma vindar. Kändes som att vara vid havet då det blev riktiga vågor. Hundarna hade kul!
Nu har jag precis ätit en vegetarisk caesarsallad och dricker iskaffe! Skönt med två lediga dagar mitt i veckan. Imorgon blir det jobb 14-23. Jobbar aldrig dom tiderna annars men en kollega behövde byta.
 
Har köpt gigantisk klösmöbel till katten och sitter nu och suktar efter fåglar? Jag ska INTE ha fågel. Men de är ju så fina och roliga :love: Försöker intala mig att jag faktiskt inte kan ha fågel men halva hjärnan motarbetar mig och hittar på lösningar :meh::p
 
Har köpt gigantisk klösmöbel till katten och sitter nu och suktar efter fåglar? Jag ska INTE ha fågel. Men de är ju så fina och roliga :love: Försöker intala mig att jag faktiskt inte kan ha fågel men halva hjärnan motarbetar mig och hittar på lösningar :meh::p
Går går det ju men då får du väl göra som grannarna som har sina fåglar i voljärer (de har innekatter) 😄. Gigantisk klösmöbel är toppen; vår börjar bli sliten efter 7 år och 4 katter 💞
 
Går går det ju men då får du väl göra som grannarna som har sina fåglar i voljärer (de har innekatter) 😄. Gigantisk klösmöbel är toppen; vår börjar bli sliten efter 7 år och 4 katter 💞
Problemet är ju att jag ibland behöver resa bort, och att jag inte är hemma tillräckligt mycket. Byta jobb och helt enkelt välja bort att åka iväg låter inte lockande. Fast andra hjärnhalvan tycker det inte vore så hemskt. :p Annars hade jag ju lätt löst det oavsett katt eller inte :D
Min kisse har aldrig haft en stor klösmöbel, fanns inte plats hemma hos mamma men nu har jag ju eget och kan köpa in hur mycket gigantiska klösmöbler jag vill :love:
 
Problemet är ju att jag ibland behöver resa bort, och att jag inte är hemma tillräckligt mycket. Byta jobb och helt enkelt välja bort att åka iväg låter inte lockande. Fast andra hjärnhalvan tycker det inte vore så hemskt. :p Annars hade jag ju lätt löst det oavsett katt eller inte :D
Min kisse har aldrig haft en stor klösmöbel, fanns inte plats hemma hos mamma men nu har jag ju eget och kan köpa in hur mycket gigantiska klösmöbler jag vill :love:
Vänta nu här....Inte byta jobb? Mår du bra där nu då ?!? 💞. Härligt, vår är väldigt uppskattad 🥰
 
På tekakor vill jag inte blanda choklad med apelsinmarmelad!
Terry's chokladapelsin i klyftor, finns det hos dig? :d
De är ju inte tekakor egentligen, det är sådana där mjuka, söta småkakor. Jag glömmer bort vad de heter (eftersom jag aldrig köper dem eftersom choklad och apelsin är en äcklig kombo! :p)

Är det chokladen som är inslagen så att den ser ut som en apelsin? I så fall, ja!
 
Makens kusin ligger i covid, jag levererade lite mat och snabbtest till trappen och testet var positivt. Han har lovat att höra av sig ibland så jag vet att han lever tills hans sambo kommer hem i morgon. Han har periodvis hjärtproblem så lite orolig känner jag mig. :(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 862
Senast: Inte_Ung
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 125
Senast: Gunnar
·
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 584
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp