Vad gör vi CLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Såhär sov kissekatt när jag vaknade. Han är ju så jävla go att det finns inte! 🥰
1659602225138.webp
 
Nu får det bli lunch snart. Har organiserat på vaktmästeriet ännu mer och snart kommer jag inte ens kunna göra det för det börjar bli brist på saker att organisera.
Ska begrava min lilla låda efter lunchen. Och så ska jag och kollegan måla naglarna, han är inne på gult med holografiskt glitter.:up:
 
ookej...

Är ju som sagt på jobbet och sitter och pillar inte lite ordar som inte kräver direkt tankeverksamhet. Telefonen ringer

jag plockar upp den och Hej välkommen till.....................

Min chef Arbetsplatsen namn

Jag ja just det du prata med Diabetikern Hej hur kan jag hjälpa dig?

Min Chef är det du eller jag som har semester?

Då trilla polletten ned. Jag höll liksom på att svara förra arbetsplatsens så jag tystnade bara och tänkte efter. Tydligen tog det så lång tid att chefen fyllde i och jag kände inte igen hans röst :rofl:

Tur jag bara jobbar en timme imorgon bitti :D sen låååånghelg :D
 
IMG_20220804_123549489_HDR.webp

Trulman fick jogga 1 mil idag och första 5 km ägande han åt att kolla efter svampplockare, farliga stenar och annat 😂 9 år ung och fortfarande inte lärt sig att stenar inte hoppar upp och äter honom på näsan.

Själv såg jag ett fin fint kantarell ställe när jag körde så när han var klar och utsläppt tog jag en promenad och plockade dem. Pappa är så nyfiken på vart jag hittar dem 🤨 Svarar att han får väl köra häst så får han se 😂
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 862
Senast: Inte_Ung
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 125
Senast: Gunnar
·
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 581
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp