Vad gör vi? CLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har missat att skicka in ett veterinär-kvitto och nu har jag råkat slänga det. Får be dem skriva ut ett nytt på måndag. Sånt kan jag störa mig orimligt mycket på :p Vill typ åka dit imorgon bara för att få kvittot men eftersom jag ändå börjar jobba där på måndag så får jag ha is i magen :D

God kvällis med bla nyponte och årets första vattenmelon 😋😍 och andra semifinalen av ESC efter ett kvällspass på jobbet 😊. Ser mest fram emot Sveriges bidrag (såklart😁) och främst nyfiken på Finland då ju gruppen Rhe Rasmus gjorde In The Shadows för typ massa år sen ☺️.

Irriterad på idiotiskt teknik. Funkar inte att ladda upp filer på läsplattan via USB eller Bluetooth. Dropbox är ett tredje alternativ jag synkroniserar mitt konto där med läsplattan och laddar upp boken. Är en lånad bok så jag behöver också logga in på Adobe id. Loggar in på det på läsplattan men får ändå upp en ruta att jag måste logga in på Adobe id för att läsa boken. Loggar in igen får ändå begäran om att logga in. :banghead::banghead::banghead: Är trött, irriterad och förbannad 😡😡

Kom precis tillbaka från kvällspromenad med våfflan och fann en igelkott i min "trädgård" för första gången någonsin! :love: Vette sjutton hur hen tog sig in men jag blev så glad! Sprang genast ut med lite av kissekattens blandfärs och hoppas det ska uppmuntra hen att komma tillbaka.

Frukostplanerna har krympt lite men är ändå generösare än andras 🙃 Efter jobbet blir det hotell = skriva tentor. Och ett grupparbete som blir mindre grupp än tänkt pga sjukfrånvaro :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
81 82 83
Svar
1 642
· Visningar
44 195
Senast: Tarnin
·
Kropp & Själ Måste väl finnas fler än jag? Det kändes bra i morse och fram till typ kl 17 men nu är jag deppig. Har ätit en ask potatissallad till...
2
Svar
37
· Visningar
2 056
Senast: MiaMia
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 689
Senast: Krålus
·
Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 117

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025
  • Tips på mellanstor hund för barnfamilj

Hästrelaterat