Vad gör vi? CLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har missat att skicka in ett veterinär-kvitto och nu har jag råkat slänga det. Får be dem skriva ut ett nytt på måndag. Sånt kan jag störa mig orimligt mycket på :p Vill typ åka dit imorgon bara för att få kvittot men eftersom jag ändå börjar jobba där på måndag så får jag ha is i magen :D
 
God kvällis med bla nyponte och årets första vattenmelon 😋😍 och andra semifinalen av ESC efter ett kvällspass på jobbet 😊. Ser mest fram emot Sveriges bidrag (såklart😁) och främst nyfiken på Finland då ju gruppen Rhe Rasmus gjorde In The Shadows för typ massa år sen ☺️.
 
Irriterad på idiotiskt teknik. Funkar inte att ladda upp filer på läsplattan via USB eller Bluetooth. Dropbox är ett tredje alternativ jag synkroniserar mitt konto där med läsplattan och laddar upp boken. Är en lånad bok så jag behöver också logga in på Adobe id. Loggar in på det på läsplattan men får ändå upp en ruta att jag måste logga in på Adobe id för att läsa boken. Loggar in igen får ändå begäran om att logga in. :banghead::banghead::banghead: Är trött, irriterad och förbannad 😡😡
 
Kom precis tillbaka från kvällspromenad med våfflan och fann en igelkott i min "trädgård" för första gången någonsin! :love: Vette sjutton hur hen tog sig in men jag blev så glad! Sprang genast ut med lite av kissekattens blandfärs och hoppas det ska uppmuntra hen att komma tillbaka.
 
Frukostplanerna har krympt lite men är ändå generösare än andras 🙃 Efter jobbet blir det hotell = skriva tentor. Och ett grupparbete som blir mindre grupp än tänkt pga sjukfrånvaro :(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
73 74 75
Svar
1 490
· Visningar
42 041
Senast: Mia_R
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 764
Senast: Zinfernia
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 846
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
70 081
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp