Hemmagjord halloumi?
Alltså, halloumi åt vi naturligtvis inte på en vegan dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hemmagjord halloumi?
Alltså, halloumi åt vi naturligtvis inte på en vegan dag.
Sorten som är typ frystorkad och ska blötläggas kommer inte in i mitt kök Kör fryst all the way - oumph, anamma, fry's. Oumph produceras i Sverige men Fry's imiterar kött bäst i mitt tycke. Jag är inte särskilt förtjust i riktigt kött så jag brukar köra på oumph. Anamma är ingen favorit men funkar.Hur gör ni med sojabitar?
Sorten som är typ frystorkad och ska blötläggas kommer inte in i mitt kök Kör fryst all the way - oumph, anamma, fry's. Oumph produceras i Sverige men Fry's imiterar kött bäst i mitt tycke. Jag är inte särskilt förtjust i riktigt kött så jag brukar köra på oumph. Anamma är ingen favorit men funkar.
Vilken/vilka vegokorvar gillar ni? Helst utan ägg!
Ej vegan själv men min kompis är och hon brukar mosa avocado och he på örtsalt tror jag det är!Ni som är veganer - vad har ni på mackor? Jag varierar mellan hummus, marmelad, nötsmör i olika varianter... Gjorde en röra med morot, aprikos, citron och valnötter och den var god men nu är den slut... Vi äter ganska mycket bröd i familjen, så lite goda röror vore bra. Jag avskyr gul curry (vilket gör att många färdigröror går bort), och ör inte så förtjust i kombinationer som rödbeta-pepparrot etc. Hittar inget eko-margarin utan palmolja. Vill ej köpa pålägg i plastförpackningar.
Ni som är veganer - vad har ni på mackor? Jag varierar mellan hummus, marmelad, nötsmör i olika varianter... Gjorde en röra med morot, aprikos, citron och valnötter och den var god men nu är den slut... Vi äter ganska mycket bröd i familjen, så lite goda röror vore bra. Jag avskyr gul curry (vilket gör att många färdigröror går bort), och ör inte så förtjust i kombinationer som rödbeta-pepparrot etc. Hittar inget eko-margarin utan palmolja. Vill ej köpa pålägg i plastförpackningar.
Ej vegan själv men min kompis är och hon brukar mosa avocado och he på örtsalt tror jag det är!
Är det Mtbal du syftar på? Stavningen kan vara fel.Tycker såndär aubergineröra som man ofta får på Libanesiska restauranger är to die for. Kanske går att hitta nåt bra recept på?
Själv äter jag jordnötssmör. Fast inte på bröd, utan skivad banan eller äpple.
Är det Mtbal du syftar på? Stavningen kan vara fel.