Koriander är äckligt. Punkt.Pfft, allt är godare med koriander. Massa koriander
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Koriander är äckligt. Punkt.Pfft, allt är godare med koriander. Massa koriander
Svartkålschips är helt fantastiskt gott!Middagen idag bestod av sojakorv, potatismos, svartkålschips och karamelliserad lök.Visa bifogad fil 65530
Ja! Godare än grönkålschips.Svartkålschips är helt fantastiskt gott!
Vad säger du?! Grönkål är svinagott! /HallänningSvartkål är gott, grönkål inte... Oberoende på form
Menar du fibrer rent innehållsmässigt så kan en matsked psylliumfröhusk räcka långt, men om du menar mer något att tugga på så gillar jag boveteFrustrerad! Vad går snabbt att koka med i grytan för att lägga till fiber? Glutenfritt... Testade teff funkade ok, men gav inte så mycket tyckte jag.
Jag tänker inte så mycket på kalorier om jag ska vara ärlig. Men Leksands knäcke med blåbär och kanel är ruskigt gott med bredbar margarin på.Vad är era favvosnacks? Jag käkar så väldigt mycket mandlar och de är inte särskilt klimatsmarta. Varierar med hasselnötter ibland, men det är alldeles för mycket kcal i hasselnötter för att jag ska äta dem varje dag. Gärna tips om sånt som går att äta när en sitter och jobbar och så vidare, så frukt och annat kladdigt/krävande går bort.
Torkade saltade sojabönor! Vet inte hur klimatavtrycket ser ut dock.Vad är era favvosnacks? Jag käkar så väldigt mycket mandlar och de är inte särskilt klimatsmarta. Varierar med hasselnötter ibland, men det är alldeles för mycket kcal i hasselnötter för att jag ska äta dem varje dag. Gärna tips om sånt som går att äta när en sitter och jobbar och så vidare, så frukt och annat kladdigt/krävande går bort.
Nog bättre än amerikanska mandlar där bin körs över hela nordamerika, monokulturer, bevattning. Sojabönor är ganska effektiv gröda trots alltTorkade saltade sojabönor! Vet inte hur klimatavtrycket ser ut dock.