Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bara köp slowcooker! Soppor blir bra och enkelt. Ta en liten som tar mindre plats!Låter ju onekligen lockande! Ska fundera ett varv till
Är Huel glutenfritt nu? Jag åt massor av det i sådana här perioder innan jag blev diagnosticerad med celiaki så det hade ju varit guld om jag kunde gå tillbaka till det
Flera är GF!Jaaa, de har gjort en glutenfri version! Tack för att du uppmärksammade detta för mig!
Jag blir alltid imponerad av hur tom din kyl kan bli.Rensat inför påfyllning ikväll
Jag blir alltid imponerad av hur tom din kyl kan bli.
Ser gott ut, vad är det?
Ser gott ut, vad är det?
Nu när man inte vill handla så ofta pga corona så har jag gått över till jättemycket fryst istället för färska grönsaker. Hackad spenat, hackad grönkål, gröna ärter, haricots verts, edamamebönor, broccoli, blomkål... Har insett att det sparar väldigt mycket tid när det är färdigt att slänga ned i kastrull eller stekpanna. Nu var det ju inget tips på recept men du kanske kan anpassa det du brukar äta genom att använda mer fryst?Har ni några tips på recept med mycket fiber (aka grönsaker) som inte tar mer än max 30 minuter totalt? Brukar äta mycket rotfruktsgrytor, sallad etc, så min mage är van vid massor med fibrer, fungerar inte riktigt med pasta med lite spenat på eller en bönsås till potatisen. Samtidigt är jag inne i en period där jag inte har 2-3 timmar till att stå och skala och koka och så. Känner mig lite handfallen, min hjärna hamnar på typ färdig pyttipanna och wok och sen stannar den där.