Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gillar denna: https://www.ica.se/recept/bonlasagne-med-spenat-och-zucchini-721965/
Enkel att göra och god! Men vill minnas att jag kryddar lite mer än vad som står i receptet, har i vad jag gillar typ.
Bovetebotten, hur? Jag älskar bovete så det låter jättegott.Pizza! Med bovetebotten. Jättegott! Ett glas vin till, men det var inte lika gott.
Bovetebotten, hur? Jag älskar bovete så det låter jättegott.
Haha, smartJag bara kokade bovetegröt och bredde ut på bakplåtspapper, lät svalna, förgräddade en liten stund o så på med fyllningen och in i ugnen en stund till .
Finns det veg bacon? Smakar den bra? Jag som älskar full english till frukost.
Och @pepp
Tror det är eldorado som har supergott veganskt bacon.
Älskade krispigt bacon.
Undrar också!
Och @pepp
Tror det är eldorado som har supergott veganskt bacon.
Haha, vilket sammanträffande. Jag skulle just skriva o fråga om nån smakat det.
Jag har aldrig ätit bacon, men har blivit sugen på att prova det här nya vegetariska...
Frukost
Äter ju aldrig frukost på veckorna så slår på stort på helgen och jag gillar brända bröd, haha.
Visa bifogad fil 25474
Någon som har förslag på recept med vegme bites?
Åt en god lunch på restaurang härom veckan med gnocchi och vegme bites. Tänkte prova göra en variant av det ikväll. Får kanske återkomma om det blev lyckat
Någon som har förslag på recept med vegme bites?
Åt en god lunch på restaurang härom veckan med gnocchi och vegme bites. Tänkte prova göra en variant av det ikväll. Får kanske återkomma om det blev lyckat