pepp
Trådstartare
Jag gillade för jag håller med helt. Sen kom jag på att tomat är en frukt
Fast jag tror vi tänker samma ändå ser inte tomat som frukt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gillade för jag håller med helt. Sen kom jag på att tomat är en frukt
Sant sant, tittar jätte konstigt på människor som har ananas eller banan på pizza. Går ju inte!Fast jag tror vi tänker samma ändå ser inte tomat som frukt!
Sant sant, tittar jätte konstigt på människor som har ananas eller banan på pizza. Går ju inte!
Hemska tanke. Å jag som blir ifrågasatt med champinjoner är ju fullständigt normaltEller till tacos, ve och fasa!
Ingen frukt i mat
Sant sant, tittar jätte konstigt på människor som har ananas eller banan på pizza. Går ju inte!
Eller till tacos, ve och fasa!
Förresten avokado då? räknas inte det som frukt?
Det lät gott, hade gärna sett en bild ändåIdag gör jag smördegsinbakade rödbetor och halloumi med ris. Hade tänkt fota men dem kommer bli så ful.
Jag inspirerades av det här receptet. Men med lite modifiering av kryddor, smördeg istället för filodeg och broccoli istället för spenat. Blev jättegott!Det lät gott, hade gärna sett en bild ändå
Åh, tack!Jag inspirerades av det här receptet. Men med lite modifiering av kryddor, smördeg istället för filodeg och broccoli istället för spenat. Blev jättegott!
https://www.ica.se/recept/krispig-filodespirog-med-betor-och-halloumi-723277/
Jag dörBanan på pizza och till tacos är ett måste ju!
Och äpple i potatisgratäng!
Jag dör
Tänkte göra vego lasagne ikväll men känner för att testa ett nytt recept istället för min gamla trotjänare vad har ni för grymma recept på lasagne?
Tänkte göra vego lasagne ikväll men känner för att testa ett nytt recept istället för min gamla trotjänare vad har ni för grymma recept på lasagne?