Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varma mackor med ost, quorns pepperoni och rökt paprika krydda.
Mvh också lat
Vad gott det lät!Bönenchiladas!
Vi behövde en ny tråd
Vegfärssås och spagetti till lunch och färdigmat till middag, är ruggigt lat just nu... (aioli till ofc)
Visa bifogad fil 54123
Varma mackor med ost, quorns pepperoni och rökt paprika krydda.
Mvh också lat
Olika men om man är i tid brukar de kunna lösa.Ska på spa på ett hotell imorgon och då ingår trerättersmiddag. Finns vegetariskt, men inte veganskt.
Brukar man kunna be köket om att fixa nåt veganskt?
Det borde de absolut kunna, hör av dig redan nu och meddela!Ska på spa på ett hotell imorgon och då ingår trerättersmiddag. Finns vegetariskt, men inte veganskt.
Brukar man kunna be köket om att fixa nåt veganskt?
Jag gillar Quorns Rökta Skivor (finns även utan rök) men de är inte helt samma. Jag tycker pärsons är saftigare.Mellis nybakat bröd ❤.
Jag gillar verkligen Pärssons vegoskivor, men det är synd att det ägg i, någon som har tips på goda liknande utan ägg?
Jag gillar Quorns Rökta Skivor (finns även utan rök) men de är inte helt samma. Jag tycker pärsons är saftigare.
Ja testa, de heter Quorn Veganska Skivor Lätta & VälsmakandeOkej! Ja, rökt smak kan jag ha lite svårt för, men visste inte att de fanns utan, då får jag prova dem, tack! Synd om de inte är lika saftiga, men kan kan prova iaf .
Ja testa, de heter Quorn Veganska Skivor Lätta & Välsmakande
Ja testa, de heter Quorn Veganska Skivor Lätta & Välsmakande