Lillefrun
Trådstartare
Nej, nej va jag lider med dig. Det var ju inte länge sen Alvin fick somna in. Jag hade också önskat att ha skulle bli ännu äldre. 15 år minst men han missade det med några få månader. Det blir så jobbigt men också jätte skönt när hundarna fortsätter leka ända fram till döden. Otroligt att se dom så pigga och tänka dom är friska och sen bara svänga om i huvudet och plötsligt står man där med bara ett beslut att ta.Idag har Tonto varit hos veterinären, dom senaste dagarna har han varit lite trött och hostat och mamma och pappa hittade svullnader på halsen. Troligtvis Malignt lymfom. Dom har tagit prover, och vi skulle få svar imorgon, men veterinären var rätt säker och sa att det inte finns så mycket att göra. Ska försöka åka upp så snart som möjligt, men gissningsvis så får han somna in nästa veckan om han inte blir akut dålig.
Han som skulle bli minst 16. För några veckor sedan så betedde han sig som att han fortfarande var 3 år gammal.
Om det nu är så illa så kommer nog Floki flytta upp till mina föräldrar, som köpt hus på landet, så att han slipper bo i stan med en miljard hundar som han hatar, så då är det nästan hundlöst med en liten Bog här hemma.
Vad skönt att du har Bog i alla fall.