Uppdateringstråd 31

Älskar när vädret är så härligt att man inte vill gå in :)
Jag tog en lång skogspromenad runt 16 tiden åkte sen direkt in till stan för att handla och efter handlingen var det fortfarande solsken och varmt så jag tog ytterligare än långpromenad i stan så ikväll är hundarna trötta särskilt polisen som måste ha koll på allt och det finns mycket som händer en tidig kväll inne i stan 🤣
Vi kom precis hem nu lagom till mörkret :)

Älskar när vädret är så härligt att man inte vill gå in :)
Jag tog en lång skogspromenad runt 16 tiden åkte sen direkt in till stan för att handla och efter handlingen var det fortfarande solsken och varmt så jag tog ytterligare än långpromenad i stan så ikväll är hundarna trötta särskilt polisen som måste ha koll på allt och det finns mycket som händer en tidig kväll inne i stan 🤣
Vi kom precis hem nu lagom till mörkret :)
Visst är det underbart! :D Här blev det en 3 timmar lång skogspromenad, sedan har det spenderats flera timmar på balkongen och så har vi tagit några lite längre rastningsrundor. Jag hade tur nog att vara ledig idag, så jag försökte vara utomhus så mycket det bara gick. Hundarna är väldigt nöjda nu. Jag med för den delen :)

Jag har glömt om jag gett hunden medicin. Då är det väl bättre att inte ge? För jag tror att dubbel dos är värre än ingen dos? Det är gabapentin.
Hon är ju beroende av den så hon borde ju säga till om hon inte fått?

Min whippa älskar maskrosor, både gula och när de är fluffbollar 😅 hon "snäpper av" bara själva blomman och glufsar i sig 😂 annars är det mest tallkottar hon gillar att tugga på.
Sen är det någon typ av gräsrot hon vill åt, så hon gräver gärna i gräsmattan för att äta dom 😬

Haha, maskrosor gillar våra whippar också att tugga i sig!

Jag har glömt om jag gett hunden medicin. Då är det väl bättre att inte ge? För jag tror att dubbel dos är värre än ingen dos? Det är gabapentin.
Hon är ju beroende av den så hon borde ju säga till om hon inte fått?
Jag har aldrig gett dubbel dos Gabapentin om det blivit ett glapp av någon anledning. Sista meningen förstår jag inte riktigt. På vilket sätt är hunden beroende?

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 233
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 130
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Det känns som.om det dags för en ny presentations tråd av våra bukehundar då det känns som om det var ett tag sen sist! Bild... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 430
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 540
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vinthund som gårdshund?
  • Akvarietråden V
  • FÅRtråden