Uppdateringstråd 31

Måste vara fråga är det någon annans hund som är tokig i just banan?
jag har 2!! Hundar som är fullständigt galna i just banan och det är inga ”labbar” som är matglada överlag men just banan får dom att gå bananas så att säga 🙈
Jag har också två som äääälskar banan. Den tredje klöks när hon äter det men lik förbannat ska hon ha för annars blir hon ju utan. 😂

Här dreglas det efter äpple och mango, och clementin som är storfavorit hos den ena.
Men banan går också ner även om tiggandet inte är lika intensivt. Leka med bananskal är dock toppenkul! 😆
Haft en häst som var galen i banan och plommon. Praktiskt när man behövde ge medicin. Bara att blanda i banan Hn hade huvudet över min axel medan jag pillade ur kärnor ur plommonen.
Nuvarande hund gillar äpple - bara det är småbitar som jag biter av.

Försöker fortfarande hitta någon frukt eller grönsak som min gillar 😅 han spottar ut allt!

Äpple var OK men bara om det gavs i typ millimeterstora kuber

Försöker fortfarande hitta någon frukt eller grönsak som min gillar 😅 han spottar ut allt!

Äpple var OK men bara om det gavs i typ millimeterstora kuber
Numera äter min hund typ allt men innan när hon var kräsen så konstigt nog det enda grönsaken hon åt var.......gurka. Hon var liksom besatt av just gurka. Tyckte bara det är så märkligt liksom det varken doftar eller smakar speciellt mycket. För annars åt hon bara typ illaluktande, mjuka godisar. Gott...

Måste vara fråga är det någon annans hund som är tokig i just banan?
jag har 2!! Hundar som är fullständigt galna i just banan och det är inga ”labbar” som är matglada överlag men just banan får dom att gå bananas så att säga 🙈

Mina hundar tycker att bananer ser jättegoda ut, men spottar förnärmat ut när jag låter dem smaka. Annars äter de allt med god aptit, även frukt och bär.

att.1kmQ27dpqd7rrnEHLxY5ekOR3joyG2mCtxqMzQlIt4A.webp
att.1kmQ27dpqd7rrnEHLxY5ekOR3joyG2mCtxqMzQlIt4A.webp
Så glad jag är att se att de efter 1.5 vecka hittat varandra, man vet ju aldrig när man tar över en vuxen hund hur gamla hunden ska reagera. De här tjejerna beter sig nu som om de alltid hade bott ihop. Jag är så glad att jag vågade ta steget till att ha två hundar igen. Märkvärdigt bara så många som undrar varför vi nu har TVÅ hundar. Ni hade ju redan en ?

Liknande trådar

Övr. Hund Letade, men hittade inte tidigare försäkringstrådar. Förra året höjde Agria försäkringspremien med 30 procent, kanske för att jag... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
3 680
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 399
Senast: ufot
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 290
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 317
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka