Är inte alla lika lätta byten om alla onda skulle rösta i sista minuten på samma spelare? Vore ju rätt vansinnigt av lyan att outa sig redan dag 1 på ett sånt sätt.
Exakt och varför skulle de göra det när de inte vet om de röstar på sin kompis utanför lyan?
 
Reagerar på att Yem inte hade så många kandidater, den som har minst kandidater är ju som tidigare nämnt fåret. Men vill ju helst inte heller rösta på en ny spelare. Hänger dock inte riktigt med på vad hen skriver. Brukar vad jag vet inte vara så mycket till samling första DL, men kan ju vara annorlunda på andra ställen.

Ceta lägger en svag röst på mig pga av att jag tydligen skrev samma som någon annan. Som hon själv skrev en svag röst men då det inte heller fanns så mycket skrivet då och hon är ganska ny så vill jag inte dömma henne riktigt än.

Måste dock rösta nu och i brist på tid så är Yem min högst misstänkta.
Aliisa röstar på Yem
Det här tycker jag skaver. Aliisa vill inte rösta på Ceta då hon är ganska ny, men röstar på Yem efter att det är utrett att Yem är helt ny på att spela här på buke iaf.
Därför:
Niyama röstar på Aliisa
 
Varför skulle jag som får skriva att jag har några kandidater att rösta?
Är det mig du frågar?
Jag reagerade på att du ansåg att du inte hade så många kandidater. Du har förklarat och jag köper den så länge. Däremot så kvarstår faktumet att fåret vet exakt vilka som är ulvar och vilka som är goda och vill den rösta enbart på god så har den färst kandidater jämfört med alla andra som inte vet exakt
 
Hedinn röstar på Qitis
Pga att det väl inte är direkt vanligt att heller ulvar röstar på nya spelare? Det brukar undvikas generellt vad jag vet.
 
Helvete jag hade helt missat att klockan drog iväg, Snurrfian röstar på ceta som drog hela ulvdiskussionen
 
För att utveckla mig lite när jag ändå fick in en röst i tid, det är en väldigt vag röst och jag har ingen aning om om hon har några andra röster. Men det skulle kunna vara ett sätt att visa sig för ulvarna även om det känns rätt långsökt.
 
För övrigt inser jag att jag borde protesterat mot DL mitt i kvartsfinalerna, har ju inte koll på klockan alls när jag försöker följa en fotbollsmatch samtidigt :angel:
 
Jag nattar barn så behöver en röstlista för att kunna uppdatera
Hoppas nån kan fixa, när jag röstade låg det redan för många röster för att jag skulle hinna fixa röstlista från telefon och nu ska jag ut (fastnade här för länge ändå) så hinner inte.
 
Madalitso röstar på Yem
Yem röstar på Ceta
Ceta röstar på Aliisa
Fio röstar på Snurrfian
Qitis röstar på Madalitso
Glömmerallt röstar på fio
Aliisa röstar på Yem
Yem ändrar röst till fio
Cirkus röstar på Aliisa
Niyama röstar på Aliisa
Hedinn röstar på Qitis
Snurrfian röstar på Ceta

LenaH missar?
 
Madalitso röstar på Yem
Yem röstar på Ceta
Ceta röstar på Aliisa
Fio röstar på Snurrfian
Qitis röstar på Madalitso
Glömmerallt röstar på fio
Aliisa röstar på Yem
Yem ändrar röst till fio
Cirkus röstar på Aliisa
Niyama röstar på Aliisa
Hedinn röstar på Qitis
Snurrfian röstar på Ceta

LenaH missar?
Tror den här ska vara korrekt i alla fall, orkade inte lägga in tider nu.
 
Madalitso röstar på Yem
Yem röstar på Ceta
Ceta röstar på Aliisa
Fio röstar på Snurrfian
Qitis röstar på Madalitso
Glömmerallt röstar på fio
Aliisa röstar på Yem
Yem ändrar röst till fio
Cirkus röstar på Aliisa
Niyama röstar på Aliisa
Hedinn röstar på Qitis
Snurrfian röstar på Ceta

LenaH missar?
Yem 2
Aliisa 3
Snurrfian 1
Madalitso 1
Fio 2
Qitis 1
Ceta 1

stämmer det?
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 336
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 981
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 195
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 412
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp