Snurrfia ceta och madelisto var de som skrivit något lite mer som var värt att rösta på det ar 3 spelare alltså inte så många.
 
Du brukar ju vara bra på att vara svart får, så varför inte nu :angel:

Eftersom jag har noll tid mer idag så får denna urkassa teori vara grunden till min röst idag.

Fio röstar på snurrfian
glömmerallt röstar på fio då det är fårigt att rösta efter får teori.

Behöver vattna lite växter nu så återkommer senare
 
Ja men du skrev ju nåt om att utbudet minskade om man var ond och jag menade att kandidaterna bör vara många oavsett.

Alltså ja jo. Om man inte vill rösta på en kollega så minskar ju utbudet även om det inte precis är få att rösta på ändå.
 
Reagerar på att Yem inte hade så många kandidater, den som har minst kandidater är ju som tidigare nämnt fåret. Men vill ju helst inte heller rösta på en ny spelare. Hänger dock inte riktigt med på vad hen skriver. Brukar vad jag vet inte vara så mycket till samling första DL, men kan ju vara annorlunda på andra ställen.

Ceta lägger en svag röst på mig pga av att jag tydligen skrev samma som någon annan. Som hon själv skrev en svag röst men då det inte heller fanns så mycket skrivet då och hon är ganska ny så vill jag inte dömma henne riktigt än.

Måste dock rösta nu och i brist på tid så är Yem min högst misstänkta.
Aliisa röstar på Yem
 
Ja desto spretigare röster desto lättare för onda att gömma sig.
Och lättare för goda specialroller att rädda sig själva, vilket kan vara en klar fördel. Om vi beslutar oss för att samla rösterna är det ju jättelätt för ulvarna att gömma sig i ett sånt drev istället för att hitta på något eget.
 
För byn har en annan spelstil än vad jag är van vid och tror jag är ett lätt byte.
Är inte alla lika lätta byten om alla onda skulle rösta i sista minuten på samma spelare? Vore ju rätt vansinnigt av lyan att outa sig redan dag 1 på ett sånt sätt.
 
Ceta lägger en svag röst på mig pga av att jag tydligen skrev samma som någon annan. Som hon själv skrev en svag röst men då det inte heller fanns så mycket skrivet då och hon är ganska ny så vill jag inte dömma henne riktigt än.
Men du röstar alltså hellre på en alldeles ny än på Ceta som är ganska ny? Det tycker jag var rätt så konstigt.

cirkus röstar därför på Aliisa
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 336
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 981
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 195
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 412
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp