Ja men du skrev ju nåt om att utbudet minskade om man var ond och jag menade att kandidaterna bör vara många oavsett.Fast hon tyckte ju att hon inte hade så många att välja på.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja men du skrev ju nåt om att utbudet minskade om man var ond och jag menade att kandidaterna bör vara många oavsett.Fast hon tyckte ju att hon inte hade så många att välja på.
glömmerallt röstar på fio då det är fårigt att rösta efter får teori.Du brukar ju vara bra på att vara svart får, så varför inte nu
Eftersom jag har noll tid mer idag så får denna urkassa teori vara grunden till min röst idag.
Fio röstar på snurrfian
Hm va? Samla oss dag 1?Vi har 15 min kvar och behöver samla oss lite tror jag.
Ja men du skrev ju nåt om att utbudet minskade om man var ond och jag menade att kandidaterna bör vara många oavsett.
Ja desto spretigare röster desto lättare för onda att gömma sig.
Ja och röstningen säger ju inte så mycket om alla röstar på olika men det är nog svårt att samlas dag 1. (Och den säger ju heller inget om alla är ganska eniga...)Ja desto spretigare röster desto lättare för onda att gömma sig.
Och lättare för goda specialroller att rädda sig själva, vilket kan vara en klar fördel. Om vi beslutar oss för att samla rösterna är det ju jättelätt för ulvarna att gömma sig i ett sånt drev istället för att hitta på något eget.Ja desto spretigare röster desto lättare för onda att gömma sig.
Varför just på dig?Jag anar att onda kommer rasa in med sista i minuten röster på mig.
Är inte alla lika lätta byten om alla onda skulle rösta i sista minuten på samma spelare? Vore ju rätt vansinnigt av lyan att outa sig redan dag 1 på ett sånt sätt.För byn har en annan spelstil än vad jag är van vid och tror jag är ett lätt byte.
Men du röstar alltså hellre på en alldeles ny än på Ceta som är ganska ny? Det tycker jag var rätt så konstigt.Ceta lägger en svag röst på mig pga av att jag tydligen skrev samma som någon annan. Som hon själv skrev en svag röst men då det inte heller fanns så mycket skrivet då och hon är ganska ny så vill jag inte dömma henne riktigt än.