Du menar att det svarta fåret skulle hinta genom att skriva hittat hit? Det känns som en ganska osäker hint i och med att det är så många som skriver det just för att göra avtryck i tråden. ;) Sen skulle man kunna hävda att den som skriver om svarta fårets eventuella hintar är den som hintar, eller att det skulle kunna vara jag som lyfter frågan. :rofl:

Du brukar ju vara bra på att vara svart får, så varför inte nu :angel:

Eftersom jag har noll tid mer idag så får denna urkassa teori vara grunden till min röst idag.

Fio röstar på snurrfian
 
Jag reagerade på att Madalitso röstade på Yem som jag trodde var en ny spelare, men låter inte som det i senare inlägg?

(Alltså med tanken att vi brukar vara lite överseende med nya.)
Jag reagerade också på Madalitsos röst av samma anledning, men vad är det som gör att du inte tycker Yem verkar ny?
 
Jag reagerade också på det. Båda sakerna. Jag har typ aldrig röstat på en ny spelare om jag inte varit ulv. Men jag reagerar också på Yem - det här är hens röstinlägg - det fetade. Vadå inte jättemånga kandidater? Är man god är väl typ alla kandidater är man ulv eller får så kanske utbudet minskar. Samtidigt så gissar jag att det handlar om att inte så många har teoriat att det finns något att teoria om.
Det fetade tycker inte jag är så märkligt, tolkar det som din sista mening. Även som ond har man ju många att rösta på.

Dock tycker jag det är skumt att Yem högg på Ceta som försökte få igång leken.
 
Jag har spelat på flera andra forum men inte här förut. Här finns också några specialregler som inte finns hos andra så det blir skillnad. Med kandidater så menar jag att det inte vart jätte mkt aktivitet så då i och med att man måste motivera varje röst så blir det inte många att välja på. Notera också att jag sa första röst.
 
Det fetade tycker inte jag är så märkligt, tolkar det som din sista mening. Även som ond har man ju många att rösta på.

Dock tycker jag det är skumt att Yem högg på Ceta som försökte få igång leken.

Jag funderar faktiskt på Yem som får. Fåret vet ju mest av alla. Dvs exakt hur många kandidater som finns i varje läger om man nu ska fundera på det fetade. Men sannolikheten är nog större att det är pga teoriandet
 
Jaså vad baserar du det på? jag tycker hen verkar mer och nybörjaraktig.

Jag reagerade också på Madalitsos röst av samma anledning, men vad är det som gör att du inte tycker Yem verkar ny?
Detta, där hen inleder med sin erfarenhet:
Min erfarenhet är att byn tjänar på att lyncha varje dag men det bygger också på en aktiv by där det finns saker att analysera dag 2. Specialroller är självfallet bra men att analysera på det gamla hederliga sätet föredrar jag. Självklart är det svårt att hitta något att gå på dag ett men jag har aldrig stått bakom idén om att det är omöjligt att hitta och hänga en varg dag ett. Yem vill rösta på ceta. Motivering är att jag vill lägga min första röst i god tid innan lynch det finns inte jätte många kandidater. Ceta tyckte jag skapade ett fall av inget så där hamnar min röst just nu.
 
Jo ja men eftersom en ny(?) spelare var med i disskussionen tänkte jag det kunde vara tydlig


Jag tycker för övrigt att första lynchen kan säga en del även när utfalletr inte är gynnsamt.

Och jag tyckte att jag förklarade ganska bra vad en BoP är och hur den kan gå till.

Alla lyncher har något att säga. Men första är i särklass svårast och risken är ju som störst att lyncha en viktig specialroll, inte ens ulvarna vet ju vem som har de viktiga rollerna i DL1, de kan ju dessutom råka lyncha sin kollega utanför lyan så i första lynch är det en nja kan jag tycka särskilt om det blir ogynnsamt
 
Lite tidsbrist -har varit ute och kört sto med föl hela dagen (Göteborg tur och retur )

har hunnit läsa en gång och det som även jag reagerar på så är det att madalitso röstar på en nybörjare.
Kaka vara en ulv som gör det , historiskt sett nästan bara ulvar som röstar på nya spelare

Qitis röstar på Madalitso
 
Tittar in snabbt, jag tolkade Yem som återvändande spelare då hen skrev att hen brukar vilja lyncha någon även dag 1. Var tvungen att rösta tidigt och det var vad jag reagerade mest på . :o
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 336
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 981
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 195
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 412
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp