Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
bopar brukar väl vara föbjudet, är det i varje fall i den här leken så just det blir det förhoppningsvis inte
Du menar att det svarta fåret skulle hinta genom att skriva hittat hit? Det känns som en ganska osäker hint i och med att det är så många som skriver det just för att göra avtryck i tråden. Sen skulle man kunna hävda att den som skriver om svarta fårets eventuella hintar är den som hintar, eller att det skulle kunna vara jag som lyfter frågan.
Brukar ju ändå förekomma mer eller mindre förtäckta BOP:ar, nästan oundvikligt i början.bopar brukar väl vara föbjudet, är det i varje fall i den här leken så just det blir det förhoppningsvis inte
Jaså vad baserar du det på? jag tycker hen verkar mer och nybörjaraktig.Jag reagerade på att Madalitso röstade på Yem som jag trodde var en ny spelare, men låter inte som det i senare inlägg?
(Alltså med tanken att vi brukar vara lite överseende med nya.)
Jag reagerade också på Madalitsos röst av samma anledning, men vad är det som gör att du inte tycker Yem verkar ny?Jag reagerade på att Madalitso röstade på Yem som jag trodde var en ny spelare, men låter inte som det i senare inlägg?
(Alltså med tanken att vi brukar vara lite överseende med nya.)
Det fetade tycker inte jag är så märkligt, tolkar det som din sista mening. Även som ond har man ju många att rösta på.Jag reagerade också på det. Båda sakerna. Jag har typ aldrig röstat på en ny spelare om jag inte varit ulv. Men jag reagerar också på Yem - det här är hens röstinlägg - det fetade. Vadå inte jättemånga kandidater? Är man god är väl typ alla kandidater är man ulv eller får så kanske utbudet minskar. Samtidigt så gissar jag att det handlar om att inte så många har teoriat att det finns något att teoria om.
Reagerar också på detta och håller med cirkus. Det är väl bra att iaf försöka dra igång leken? Nån måste ju börja och i början blir det ju småsaker.
Jo ja men eftersom en ny(?) spelare var med i disskussionen tänkte jag det kunde vara tydligJo men du vet vad jag menar.
DL 21.30 eftersom ingen protesterade
Det fetade tycker inte jag är så märkligt, tolkar det som din sista mening. Även som ond har man ju många att rösta på.
Dock tycker jag det är skumt att Yem högg på Ceta som försökte få igång leken.
Jaså vad baserar du det på? jag tycker hen verkar mer och nybörjaraktig.
Detta, där hen inleder med sin erfarenhet:Jag reagerade också på Madalitsos röst av samma anledning, men vad är det som gör att du inte tycker Yem verkar ny?
Min erfarenhet är att byn tjänar på att lyncha varje dag men det bygger också på en aktiv by där det finns saker att analysera dag 2. Specialroller är självfallet bra men att analysera på det gamla hederliga sätet föredrar jag. Självklart är det svårt att hitta något att gå på dag ett men jag har aldrig stått bakom idén om att det är omöjligt att hitta och hänga en varg dag ett. Yem vill rösta på ceta. Motivering är att jag vill lägga min första röst i god tid innan lynch det finns inte jätte många kandidater. Ceta tyckte jag skapade ett fall av inget så där hamnar min röst just nu.
Min hjärna skriker ju att någon av er är får pga det men kan varan en smula nojigt av migOch så håller vi MED varandra. Det är ju inte direkt en vanlighet.
Du har en poäng det, men då borde ju hen veta att LL tar kol på någon ävenn om det blir oavgjort. Nåja hen är ny för mig så jag lär inte rösta där idag även om hen känns lite avig.Detta, där hen inleder med sin erfarenhet:
Jo ja men eftersom en ny(?) spelare var med i disskussionen tänkte jag det kunde vara tydlig
Jag tycker för övrigt att första lynchen kan säga en del även när utfalletr inte är gynnsamt.
Även som ond har man ju många att rösta på.