Mer så att just då sov barnet och jag hade inget som var tvunget att fixas, och tå kte det var bra med ett teoriinlägg innan röstinlägget ifall att det körde ihop sig på kvällen och idagInte mycket att teoria om än så länge
Madalitso är snabb på att räkna ut antalet ulvar. Inget uppseendeväckande i själva uträkningen, men kanske en ulv som vill vara snabb med ett ”teori-inlägg” om det enda som går att göra en teori om? Inget superstarkt spår att gå på dock.
Sen funderar jag på om man kan hitta en hint från Svarta fåret i raden av ”hitta hit”? Det beror dock lite på vem som har den rollen tänker jag, hur mycket personen resonerar kring vinkningar. Den jag tycker möjligen kan ha vinkat i så fall är Aliisa som svarar precis som qitis, eller Madalitso som svarar precis som Niyama.
Inte mycket att gå på än så länge, men något att börja med i alla fall
Ja, är det någon som hintar redan så är det väl enda sättet som du nämner, men då är det Aliisa som vinkat. Tror do i inte det är så, för tror inte folk brukar läsa hittat hit meddelande så nog (bevisat av att jag fick scrolla upp och läsa om för att kolla att det du sa stämde och inte ens kom ihåg att jag inledde mitt inlägg med ett hittat hit).
Men håller med i att det inte är så mycket annat att jobba med. Q frågar om lärlingsrollerna, ond som vill ha klarhet? Eller god som vill veta inför teorier.
Och snurr frågar om siaren för sia direkt, ond som vill verka god genom att hoppas på fördel?
Inte för att jag tror att något av de två nämda inläggen har med personens till att göra, så jag hoppas på mer aktivitet under dagen.
Själv jobbar jag, har möten och sen bebis, så vänta er inte så mycket från mig förrens efter nattning, sol jag hoppas hålla mig vaken genom så jag inte missar dl