Men du röstar alltså hellre på en alldeles ny än på Ceta som är ganska ny? Det tycker jag var rätt så konstigt.

cirkus röstar därför på Aliisa

Det här tycker jag skaver. Aliisa vill inte rösta på Ceta då hon är ganska ny, men röstar på Yem efter att det är utrett att Yem är helt ny på att spela här på buke iaf.
Därför:
Niyama röstar på Aliisa

Alltså jag blir ju inte mindre nojig nu:cool:
 
Sorry!!

Skulle bara förbereda lite i stallet inför högtryckstvätt imorgon och fick feeling och tvättade färdigt för att få sovmorgon. :o

Medan jag läste ikapp nu så hade jag faktiskt tänkt rösta på Aliisa för att jag tyckte hennes röst på Yem (tredje väl?) var onödig på en ny spelare.

Dock vet jag inte om jag hade stått fast vid den om jag hunnit se cirkus och Niyamas röster så mer tydlig än så kan jag inte vara om hur jag hade agerat.

Jag kanske hade langat en röst på q för att jag inte gillar uddaröster (och hon är ju min nya Snurris :D) men det är svårt att säga med facit i hand.
 
Sorry!!

Skulle bara förbereda lite i stallet inför högtryckstvätt imorgon och fick feeling och tvättade färdigt för att få sovmorgon. :o

Medan jag läste ikapp nu så hade jag faktiskt tänkt rösta på Aliisa för att jag tyckte hennes röst på Yem (tredje väl?) var onödig på en ny spelare.

Dock vet jag inte om jag hade stått fast vid den om jag hunnit se cirkus och Niyamas röster så mer tydlig än så kan jag inte vara om hur jag hade agerat.

Jag kanske hade langat en röst på q för att jag inte gillar uddaröster (och hon är ju min nya Snurris :D) men det är svårt att säga med facit i hand.
Nä, Aliisas röst på Yem var en andraröst. Dock första andrarösten.
 
Och det är väldigt troligt att vi röstar på samma med samma motivering och är onda ihop?

Jag tyckte själv att det nästan blev komiskt. Inte för att jag vet var Niyama har sin hemvist men hela grejen är ju absurd

Ja? Alltså varför inte? För att inte någon skulle tro det för att ulvar inte gör så? Varenda gång du påpekat detta har du varit ulv så nä.. Jag litar inte på dig.
 
Nä, Aliisas röst på Yem var en andraröst. Dock första andrarösten.
Då hade jag ANTAGLIGEN inte röstat där eftersom jag gillar när nån vågar lägga andraröster.

Men jag hade nog inte röstat så att utgången hade förändrats, nu när jag ser tiderna så vet jag inte om jag hade hunnit hänga med på slutet och hade definitivt ingen känsla av att Aliisa behövde räddas.
 
Hedinn röstar på Qitis
Pga att det väl inte är direkt vanligt att heller ulvar röstar på nya spelare? Det brukar undvikas generellt vad jag vet.
Ja precis som du skriver -det brukar generellt undvikas och när det händer har det ofta varit ulvar som röstat på nya i första DL.
därav min röst på Madalitso
 
Alltså jag blir ju inte mindre nojig nu:cool:
Jag hann inte se cirkus röst, såg den efter jag postat min. Vet iofs inte om jag hade agerat annorlunda men kanske, är lite för feg för att lägga en tredjeröst dag 1. Velade mellan Madalitso och Aliisa men tyckte Madalitso kom med en ok förklaring medan Aliisa röstade på Yem efter att saken var utredd och dessutom skrev i inlägget att hon inte ville rösta på Ceta för att hon var ny (inte ordagrant men ungefär, fritt ur huvudet).
 
Jag hann inte se cirkus röst, såg den efter jag postat min. Vet iofs inte om jag hade agerat annorlunda men kanske, är lite för feg för att lägga en tredjeröst dag 1. Velade mellan Madalitso och Aliisa men tyckte Madalitso kom med en ok förklaring medan Aliisa röstade på Yem efter att saken var utredd och dessutom skrev i inlägget att hon inte ville rösta på Ceta för att hon var ny (inte ordagrant men ungefär, fritt ur huvudet).

Men Ceta är väl inte så ny 🤔
 
Men Ceta är väl inte så ny 🤔
Nej det var ju just det jag reagerade på, att Aliisa inte ville rösta på Ceta för att hon var ganska ny utan istället röstar på Yem efter att det blev utrett att hon inte lekt på buke innan. (@Yem hon eller han? Skriver hon av bara farten :o)
 
Nej det var ju just det jag reagerade på, att Aliisa inte ville rösta på Ceta för att hon var ganska ny utan istället röstar på Yem efter att det blev utrett att hon inte lekt på buke innan. (@Yem hon eller han? Skriver hon av bara farten :o)
Yem verkar ha spelat någonannanstans. Jag visste inte ens att det fanns ulvlekar på andra forum 🙈
 
Och det är väldigt troligt att vi röstar på samma med samma motivering och är onda ihop?

Jag tyckte själv att det nästan blev komiskt. Inte för att jag vet var Niyama har sin hemvist men hela grejen är ju absurd
plus @Niyama och övriga

Ja alltså jag tyckte också det var komiskt men det fick jag uppenbarligen fram dåligt.
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 336
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 981
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 195
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 412
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp