Ceta har väl också 2 röster?Yem 2
Aliisa 3
Snurrfian 1
Madalitso 1
Fio 2
Qitis 1
Ceta 1hra väl också 2?
stämmer det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ceta har väl också 2 röster?Yem 2
Aliisa 3
Snurrfian 1
Madalitso 1
Fio 2
Qitis 1
Ceta 1hra väl också 2?
stämmer det?
Du har inte glömt att räkna bort yems röst(hen ändrade)?Ceta har väl också 2 röster?
Du har inte glömt att räkna bort yems röst(hen ändrade)?
Men du röstar alltså hellre på en alldeles ny än på Ceta som är ganska ny? Det tycker jag var rätt så konstigt.
cirkus röstar därför på Aliisa
Det här tycker jag skaver. Aliisa vill inte rösta på Ceta då hon är ganska ny, men röstar på Yem efter att det är utrett att Yem är helt ny på att spela här på buke iaf.
Därför:
Niyama röstar på Aliisa
Alltså jag blir ju inte mindre nojig nu
Alltså jag blir ju inte mindre nojig nu
Vad, att de skulle sitta i lyan ihop för att de håller med varandra och röstar likadant? Eller att ena är får och därför följer den andra?Jag känner likadant
Och det är väldigt troligt att vi röstar på samma med samma motivering och är onda ihop?Alltså jag blir ju inte mindre nojig nu
Varför föll rösten just på fio? Aliisa, Snurrfian och Madalitso hade också en röst vardera i det läget, vad var det som gjorde fio mest misstänkt?Yem röstar på fio för att rädda sig själv.
Nä, Aliisas röst på Yem var en andraröst. Dock första andrarösten.Sorry!!
Skulle bara förbereda lite i stallet inför högtryckstvätt imorgon och fick feeling och tvättade färdigt för att få sovmorgon.
Medan jag läste ikapp nu så hade jag faktiskt tänkt rösta på Aliisa för att jag tyckte hennes röst på Yem (tredje väl?) var onödig på en ny spelare.
Dock vet jag inte om jag hade stått fast vid den om jag hunnit se cirkus och Niyamas röster så mer tydlig än så kan jag inte vara om hur jag hade agerat.
Jag kanske hade langat en röst på q för att jag inte gillar uddaröster (och hon är ju min nya Snurris ) men det är svårt att säga med facit i hand.
Och det är väldigt troligt att vi röstar på samma med samma motivering och är onda ihop?
Jag tyckte själv att det nästan blev komiskt. Inte för att jag vet var Niyama har sin hemvist men hela grejen är ju absurd
Då hade jag ANTAGLIGEN inte röstat där eftersom jag gillar när nån vågar lägga andraröster.Nä, Aliisas röst på Yem var en andraröst. Dock första andrarösten.
Ja precis som du skriver -det brukar generellt undvikas och när det händer har det ofta varit ulvar som röstat på nya i första DL.Hedinn röstar på Qitis
Pga att det väl inte är direkt vanligt att heller ulvar röstar på nya spelare? Det brukar undvikas generellt vad jag vet.
Jag hann inte se cirkus röst, såg den efter jag postat min. Vet iofs inte om jag hade agerat annorlunda men kanske, är lite för feg för att lägga en tredjeröst dag 1. Velade mellan Madalitso och Aliisa men tyckte Madalitso kom med en ok förklaring medan Aliisa röstade på Yem efter att saken var utredd och dessutom skrev i inlägget att hon inte ville rösta på Ceta för att hon var ny (inte ordagrant men ungefär, fritt ur huvudet).Alltså jag blir ju inte mindre nojig nu
Jag hann inte se cirkus röst, såg den efter jag postat min. Vet iofs inte om jag hade agerat annorlunda men kanske, är lite för feg för att lägga en tredjeröst dag 1. Velade mellan Madalitso och Aliisa men tyckte Madalitso kom med en ok förklaring medan Aliisa röstade på Yem efter att saken var utredd och dessutom skrev i inlägget att hon inte ville rösta på Ceta för att hon var ny (inte ordagrant men ungefär, fritt ur huvudet).
Nej det var ju just det jag reagerade på, att Aliisa inte ville rösta på Ceta för att hon var ganska ny utan istället röstar på Yem efter att det blev utrett att hon inte lekt på buke innan. (@Yem hon eller han? Skriver hon av bara farten )Men Ceta är väl inte så ny
Yem verkar ha spelat någonannanstans. Jag visste inte ens att det fanns ulvlekar på andra forumNej det var ju just det jag reagerade på, att Aliisa inte ville rösta på Ceta för att hon var ganska ny utan istället röstar på Yem efter att det blev utrett att hon inte lekt på buke innan. (@Yem hon eller han? Skriver hon av bara farten )
Jo det fattade jag, menade att hen var ny som spelare på buke. Jag har lekt på två andra forum och det är lite annorlunda mot här.Yem verkar ha spelat någonannanstans. Jag visste inte ens att det fanns ulvlekar på andra forum
plus @Niyama och övrigaOch det är väldigt troligt att vi röstar på samma med samma motivering och är onda ihop?
Jag tyckte själv att det nästan blev komiskt. Inte för att jag vet var Niyama har sin hemvist men hela grejen är ju absurd