Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Cirkus skrev att hon inte ville röstat ut. Min bild av dig är att du också brukar reagera på sådant.@qitis ser inte att du svarat på detta och jag undrar också? Särskilt när du själv först röstade på cirkus. Jag brukar försöka undvika att rösta på deltagare som ofta lynchas tidigt men cirkus hör ju inte till dem.
Förlåt för min miss, fick fullt upp med utredning i vårdnadstvist som är tvungen att gås igenom innan måndag@MikaTela varnas för missad röstning och ombeds lägga en efterhandsröst så snart som möjligt.
Fast förr hade vi ju aldrig nån obligatorisk fråga, hur ska Breaktown veta att det är vanligt nu och att Ceta dessutom är ganska ny? Känns faktiskt skumt att du väljer att rösta på nån som inte lekt på evigheter med den motiveringen.
Bra poäng, så långt tänkte jag faktiskt inte. Absolut att det var lite av en barnslig hämdröst, men som jag skrev i min motivering hade jag också en önskan om att inte lägga en till udda-röst, för att det inte bara skulle vara en med två röster (så som det såg ut när jag röstade)Nja det beror väl på hur du definerar hämdröst? Men jag reagerade på på den också men inte lika mycket.
Jag får intrycket ceta vill att Breaktown ska ta hänsyn till att hon inte lekt utan fråga samtidigt som hon själv inte tar hänsyn till att Breakdown inte lekt med fråga. Det skaver.
På vilket sätt spelar det roll vilken användare som skriver att de vill vara kvar tycker du?Tycker också det beror på vem som skriver det.
Givetvis så kan cirkus vara ulv.
Detta tycker jag är märkligt, varför vill just goda inte gå efter Cirkus i första Dl? I så fall blir det lätt att plocka ulvar nu menar du?Det vet jag inte. Mer än reflektionen att som god ofta brukar man inte gå efter cirkus i första dl. Eller så är man ond
Är nyfiken på varför Q känns ”mindre skum” för dig efter gårdagen?Min röst på heffaklumpen var mest för att leken skulle komma igång. Jag hade egentligen tänkt ändra men lyckades inte tänka färdig innan DL. Lena och Q kändes mindre skumma efter att ha skrivit med dem ett tag.
Givetvis kan de vara onda. Men jag tror nog att ulvarna är någon annanstans. Vi får väl se om de blir skumma igen.
Bra poäng, så långt tänkte jag faktiskt inte. Absolut att det var lite av en barnslig hämdröst, men som jag skrev i min motivering hade jag också en önskan om att inte lägga en till udda-röst, för att det inte bara skulle vara en med två röster (så som det såg ut när jag röstade)
På vilket sätt spelar det roll vilken användare som skriver att de vill vara kvar tycker du?
Detta tycker jag är märkligt, varför vill just goda inte gå efter Cirkus i första Dl? I så fall blir det lätt att plocka ulvar nu menar du?
Är nyfiken på varför Q känns ”mindre skum” för dig efter gårdagen?
Jag personligen tycker inte att röständringar behöver vara konstigt. Jag förstår att hon bytte ifrån cirkus.Personligen är Q på min misstankelista efter DL1. Tycker två röständringar i dl1 är märkligt och enligt min lilla erfarenhet känns det inte som Q. Samtidigt sticker det ju ut väldigt mycket, och jag funderar på om det är ”något en ulv aldrig skulle göra” eller just ett sätt att slippa misstankar som ond just för att en ulv inte skulle vilja sticka ut så?
Tja du skrev det ju själv Ett stort G alltså , klart misstänktKan ingen skriva God med stort G så det finns ngt misstänkt?
Detta tycker jag känns väldigt medglidande av Mirtai tycker jagDet börjar hända saker, men har svårt att de ngt misstänkt i mkt av det som skrivs. Känns mest som desperata försök att hitta en röstmotivering för de flesta.
Och detta känns för mig som ett sätt att så in misstankar (mot mig)Så du tycker inte din teori håller för att vara en andraröst?
eller varför kände du behov av att förklara det här?
Mirtai röstar på qitis
för att jag tycker det är märkligt att hon behöver poängtera att hon inte sett röständringen från niyama
Som förvarnat så har jag dåligt med tid att leka u helgen. Dels är det melodifestivalen ikväll och den ska jag se
Och så är det särbovecka så mycket mindre tid att leka
Det skrev hon efter jag röständrat till henne. Jag stack ut och åkte skidor och kollade inte leken igen förrän flera timmar senare.Cirkus skrev att hon inte ville röstat ut. Min bild av dig är att du också brukar reagera på sådant.
Jag har frågat Q var hon menade men inte fått svar:Det vet jag inte. Mer än reflektionen att som god ofta brukar man inte gå efter cirkus i första dl. Eller så är man ond
Jag fattar inte varför man som god skulle undvika att rösta på cirkus i första dl.@qitis ser inte att du svarat på detta och jag undrar också? Särskilt när du själv först röstade på cirkus. Jag brukar försöka undvika att rösta på deltagare som ofta lynchas tidigt men cirkus hör ju inte till dem.