Rätt åt er Ni lyckades ju med alla käk ändåJag började misstänka det idag men då fick vi/ de ju inte käka mer så det spelade ingen roll
(För det var givetvis ni som valde fel käkval och inte jag som skyddade fel personer )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Rätt åt er Ni lyckades ju med alla käk ändåJag började misstänka det idag men då fick vi/ de ju inte käka mer så det spelade ingen roll
Vi tyckte det var lika bra när du trodde att Art (?) var trolladJag garvade när jag fick paketet med förtrollning
Det var för att du skulle få veta att ingen annan hade blivit förtrollad, du började dilla om det i tråden presis när vi skulle skickaJag garvade när jag fick paketet med förtrollning
Ja jag var super inne på dig som bybo @LenaH (tills art blev siad) räknade till och med på hur många bybor det var kvar för jag typ uteslöt att du hade någon annan god roll så. Sen misstänkte jag @Artline mycket också så då fick du inte plats i lyanDet var ju t.o.m. nån (@glömmerallt ?) som föreslog paket till LenaH igår kväll tror jag. När jag kom in och såg det så tänkte jag oj, är inte LenaH ond, vad har jag missat?!
Tycker du gjorde mycket smart, och jag hade oavsett roligt när vi pladradde där.Dumma ulvar som åt mig!!
jag var så ensam i goda lyan och gjorde knappt nåt smart. Tur att @glömmerallt kom och sällskapade.
jag trodde @Breaktown var ängel
Bara mot slutet?Superkul lek! Även om jag var övertygad om att Art var ond mot slutet
Alltså större delen av leken hade jag väldigt svårt att få grepp om dig, du var liksom varken god eller ondBara mot slutet?
Typisk bybo. Och typiskt ulvigt. Den rollen alla ulvar vill verka ha är just bybo. Alla andra roller finns det ju någon som kan opponera sig motAlltså större delen av leken hade jag väldigt svårt att få grepp om dig, du var liksom varken god eller ond