Nä, jag satte cirkus lika med Breaktown, inte tvärtom. Och det har jag svarat på.
Ah så din mission är att Breaktown inte ska åka?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä, jag satte cirkus lika med Breaktown, inte tvärtom. Och det har jag svarat på.
Jag vet att hon inte lekt på länge men det är lika svårt för alla och det verkar inte Breaktown tänka. Jag tycker DL1 är absolut svårast av allt.
Ja det där reagerade jag påoch ändå röstar du på mig och inte på henne?
Ja, jag tycker det är märkligt att man helt plötsligt ska kunna bli immun mot röster i DL1 bara för att man säger att man inte vill åka.och ändå röstar du på mig och inte på henne?
Tycker också det beror på vem som skriver det.Ja, jag tycker det är märkligt att man helt plötsligt ska kunna bli immun mot röster i DL1 bara för att man säger att man inte vill åka.
Det kan ju vemsomhelst med vilken roll som helst skriva.
Cirkus vill inte åka men ändrar inte röst själv för att rädda sig (än?). Det noterar jag.
Nä, det är väl inte min MISSION direkt men jag tycker det är aptrist att lyncha en återvändare direkt när det inte är nåt jätteskumt som hänt så jag undrar lite hur du själv tänkte där om vi nu talar oskrivna regler osv?Ah så din mission är att Breaktown inte ska åka?
Jag med. Även om DL inte är än så borde hon ändå visa sig. Men hon är kanske upptagen med irl. Så jag använder inte det emot henne.
Hm. Same same but differen.Nä, jag satte cirkus lika med Breaktown, inte tvärtom. Och det har jag svarat på.
Nä, det är väl inte min MISSION direkt men jag tycker det är aptrist att lyncha en återvändare direkt när det inte är nåt jätteskumt som hänt så jag undrar lite hur du själv tänkte där om vi nu talar oskrivna regler osv?
Varför skulle man låta bli just cirkus? Känns isåfall mycket mer märkligt att välja niyama med tanke på att hon åkte ut tidigt sist? (dessutom skrev hon väl att hon gjort det flera gånger irad då).Det vet jag inte. Mer än reflektionen att som god ofta brukar man inte gå efter cirkus i första dl. Eller så är man ond
Inte så tidigt tycker jag ändå ? Kan givetvis ha fel.Ja, jag tycker det är märkligt att man helt plötsligt ska kunna bli immun mot röster i DL1 bara för att man säger att man inte vill åka.
Det kan ju vemsomhelst med vilken roll som helst skriva.
Har vi specialregler för olika spelare?Tycker också det beror på vem som skriver det.
Givetvis så kan cirkus vara ulv.
När jag röstade så var i princip det enda som hade hänt förutom att @Ceta efterfrågade en fråga att @fio fått en röst för att denne räckte upp handen. Det var ju knappast så att jag tyckte att frågan var en gigantisk ulvlampa, men i sammanhanget (som i princip var ingenting) var det det "ulvigaste" som hänt.
Att jag tycker det är svårare att skriva teorier utan underlag som ulv håller jag fast vid att jag tycker. Jag tycker överlag att det är svårare att skriva teorier som ulv eftersom man måste hitta på dem. Som god skriver man ju vad man faktiskt misstänker. Och det där hittepåandet tycker jag är svårare ju mindre skrivet finns i tråden.
Läs mitt inlägg under ditt.@LenaH jag kan förstå om du röstar på cirkus pågrund av hennes röst.
Men jag förstår inte varför du inte röstade på Q pågrund av att det var henne du teoria om.
Tidigt vad?Inte så tidigt tycker jag ändå ? Kan givetvis ha fel.
men så tänkte jag