Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
19.30 qitis röstar på cirkus
[/QUOTE]DL1- 21.30
16:24 Blacksmithfarm röstar på fio
17:47 Breaktown röstar på Ceta
17:57 Artline röstar på heffaklumpen
18.07 Niyama röstar på Artline
18.47 hemlig röstar på Blacksmithfarm
19:12 cirkus röstar på Breaktown
19.28 Niyama röstar på cirkus
19.30 qitis röstar på cirkus
20.02 Heffaklumpen röstar på Artline
20:36 Ceta röstar på Breaktown
20.40 Mirtai röstar på qitis
20.50 (?) qitis röstar på Niyama
fio 1
Ceta 1
Heffaklumpen 1
Blacksmithfarm 1
Breaktown 2
cirkus 2
Artline 1
Qitis 1
Fast det där tycker jag känns skumt?Äh. Jag tycker nog att cirkus respons på två röster på sig kan vara nog för att jag ska vilja ändra röst faktiskt
Så qitis ändrar röst till niyama
Kan ju vara så att niyama själv sitter på facit ? Och om inte så borde hon inte ha en viktig god roll iaf
Det var ju. Oväntat trodde jag var din nya @Snurrfian? Varför röstar du inte på mig ?Fast det där tycker jag känns skumt?
Det räcker alltså att nån skriver att den inte vill åka i DL1 för att du ska tro att denne automatiskt ska ha en viktig god roll?
Ulvar vill väl inte heller åka?
Och eftersom du var så tydlig med att du inte såg @Niyama s röständring så undrar jag om du inte sitter på facit och inte vill lyncha @cirkus pga nån slags kollegial lojalitet?
Men för att bryta trenden så väljer jag att rösta på cirkus istf för dig då.
LenaH röstar på cirkus
Detta skaver för mig. Vet att Breaktown inte lekt på länge, men jag är som sagt rätt ny själv och har aldrig lekt en lek utan en obligatorisk fråga och därmed inte sett hur lekarna utvecklar sig utan en sådan
Ingen aning huruvida Cirkus är god eller ond heller, men tycker det är tråkigt att det endast är en med 2 röster i Dl 1 när det finns så lite att gå på.
Baserat på ovan, Ceta röstar på Breaktown
Jag tycker att man ska fundera om personen skriver så. Hon kan vara viktig eller ulv.Fast det där tycker jag känns skumt?
Det räcker alltså att nån skriver att den inte vill åka i DL1 för att du ska tro att denne automatiskt ska ha en viktig god roll?
Ulvar vill väl inte heller åka?
Och eftersom du var så tydlig med att du inte såg @Niyama s röständring så undrar jag om du inte sitter på facit och inte vill lyncha @cirkus pga nån slags kollegial lojalitet?
Men för att bryta trenden så väljer jag att rösta på cirkus istf för dig då.
LenaH röstar på cirkus
Men heffaklumpen hämndrösta på mig också? För CetaGlömmerallt röstar på Ceta
För det är ulviigt med hämndröster
Följdfråga på det : varför ville du sätta brekdown lika Med cirkus i antal röster ?Det var ju. Oväntat trodde jag var din nya @Snurrfian? Varför röstar du inte på mig ?
What varför borde hon inte ha det?Äh. Jag tycker nog att cirkus respons på två röster på sig kan vara nog för att jag ska vilja ändra röst faktiskt
Så qitis ändrar röst till niyama
Kan ju vara så att niyama själv sitter på facit ? Och om inte så borde hon inte ha en viktig god roll iaf
Ja jag har själv reflekterat över detsamma innan dig. Varför röstade hon inte på mig?Jag tycker att man ska fundera om personen skriver så. Hon kan vara viktig eller ulv.
Eller leksugen bybo. Men jag är tvekam om hon skrivit så som bybo. Men jag tycker nog Q röst på niyama är konstigare än cirkus.
Förstår inte varför du inte röstar på Q?
Jag förstår heller inte varför du röstade på Niyama.Ja jag har själv reflekterat över detsamma innan dig. Varför röstade hon inte på mig?
Det var ju. Oväntat trodde jag var din nya @Snurrfian? Varför röstar du inte på mig ?
Eftersom q ändrade så förutsätter ju min teori att båda isf är ulvar och för att inte envisas med att rösta på q i DL1 varenda jäkla gång så valde jag cirkus istället.Jag tycker att man ska fundera om personen skriver så. Hon kan vara viktig eller ulv.
Eller leksugen bybo. Men jag är tvekam om hon skrivit så som bybo. Men jag tycker nog Q röst på niyama är konstigare än cirkus.
Förstår inte varför du inte röstar på Q?
Det vet jag inte. Mer än reflektionen att som god ofta brukar man inte gå efter cirkus i första dl. Eller så är man ondWhat varför borde hon inte ha det?
Vem frågar du nu?Följdfråga på det : varför ville du sätta brekdown lika Med cirkus i antal röster ?