Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tidigt invändande på att inte vilja åkaTidigt vad?
Ja men DL1 är svårt för alla ju. Jag håller inte med om att det är svårare för ulvar.
Det är snarare de som brukar lägga rena OT röster och inte sticka ut.
Så i princip borde jag rösta på nån som lagt en ren OT röst
Har vi specialregler för olika spelare?
Just för att du och q resonerar så så blir jag misstänksam.
Alltså - jag blir misstänksam mot cirkus för att jag tänker att hon som en jävligt slipad ulv skulle kunna utnyttja det faktum att flera (tex du och q nu) direkt backar när hon skriver nåt sånt.
Det sa jag väl aldrig?Tidigt invändande på att inte vilja åka
@MikaTela missar att rösta ?DL1- 21.30
16:24 Blacksmithfarm röstar på fio
17:47 Breaktown röstar på Ceta
17:57 Artline röstar på heffaklumpen
18.07 Niyama röstar på Artline
18.47 hemlig röstar på Blacksmithfarm
19:12 cirkus röstar på Breaktown
19.28 Niyama röstar på cirkus
19.30 qitis röstar på cirkus
20.02 Heffaklumpen röstar på Artline
20:36 Ceta röstar på Breaktown
20.40 Mirtai röstar på qitis
20.50 (?) qitis röstar på Niyama
20.52 fio röstar på ferrari
21.02 LenaH röstar på cirkus
21:08 glömmerallt röstar på Ceta
21:25 Aliisa röstar på Ferrari
21.25 qitis röstar på LenaH
21.30 cirkus röstar på Ferrari
Fio 1
Ceta 2
Heffaklumpen 1
Blacksmithfarm 1
Breaktown1
cirkus 2
Artline 1
Qitis 1
Ferrari 3
LenaH 1
Nja men jag sa detDet sa jag väl aldrig?
Och någon mer? Eller så stämmer inte rösterna ? För det till 14 röster lagda och vi ska vara 16 deltagare ?@MikaTela missar att rösta ?
Fan, så ska jag också börja teoria!Nja men jag sa det
Ferrari missade också, men då hon lynchades kräver jag ingen efterhandsröst från henne.Och någon mer? Eller så stämmer inte rösterna ? För det till 14 röster lagda och vi ska vara 16 deltagare ?
Ferrari själv.Och någon mer? Eller så stämmer inte rösterna ? För det till 14 röster lagda och vi ska vara 16 deltagare ?
Min nya spelstil är att vara så skum som möjligt, det har du väl sett i de senaste lekarna!Min röst på heffaklumpen var mest för att leken skulle komma igång. Jag hade egentligen tänkt ändra men lyckades inte tänka färdig innan DL. Lena och Q kändes mindre skumma efter att ha skrivit med dem ett tag.
Givetvis kan de vara onda. Men jag tror nog att ulvarna är någon annanstans. Vi får väl se om de blir skumma igen.
Härmar du min spelstil och förövrigt så lärde mig @Mirtai hur man ska vara skumMin nya spelstil är att vara så skum som möjligt, det har du väl sett i de senaste lekarna!
@qitis ser inte att du svarat på detta och jag undrar också? Särskilt när du själv först röstade på cirkus. Jag brukar försöka undvika att rösta på deltagare som ofta lynchas tidigt men cirkus hör ju inte till dem.Varför skulle man låta bli just cirkus?