Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är väl enkelt? Alla röstar på mig utan jag som röstar på digNu försöker jag ordna till lite reda här i leden och presentera en aktuell Röstlista
Jag reserverar mig för felaktigheter dock klistrar snart in allt
Det är sant (men visst sa du att också tänkte dig att rösta på dig själv ? Vilket man de facto inte får ?Det är väl enkelt? Alla röstar på mig utan jag som röstar på dig
Jag har gett upp för länge sedanHörni, jag känner faktiskt att det inte spelar så stor roll om det nu är så att de som är ulvar totalt spelat (i alla fall mig) ett spratt och att vi lynchar en god idag. Absolut att det hade varit kul att lyncha en ond och att vinna. Men att vinna är trots allt inte det viktigaste i en ulvlek.
Dessutom är det roligare att vinna ett spel där det inte varit helt uppenbart vilken sida som ska vinna och där båda sidorna fått jobba för sin vinst. Snarare än att vinna ett spel där det bara varit "vem ska vi ta först?". Ellerhur?
Det viktigaste är liksom att vi haft kul. Och även om det varit en och annan "krock" här och där så tycker jag att vi haft kul mestadels av tiden. Så jag är nöjd oavsett utgången efter denna lynchen och även om en del av er varit lite frustrerande och totalt förvirrat mig här under kvällen, så ser jag fram emot att leka med er alla igen i framtiden
(Och nej, jag har inte gett upp helt, så att ingen får för sig det )
Jag lever på hoppet även om oddsen nog är småJag har gett upp för länge sedan
Totally agreeHörni, jag känner faktiskt att det inte spelar så stor roll om det nu är så att de som är ulvar totalt spelat (i alla fall mig) ett spratt och att vi lynchar en god idag. Absolut att det hade varit kul att lyncha en ond och att vinna. Men att vinna är trots allt inte det viktigaste i en ulvlek.
Dessutom är det roligare att vinna ett spel där det inte varit helt uppenbart vilken sida som ska vinna och där båda sidorna fått jobba för sin vinst. Snarare än att vinna ett spel där det bara varit "vem ska vi ta först?". Ellerhur?
Det viktigaste är liksom att vi haft kul. Och även om det varit en och annan "krock" här och där så tycker jag att vi haft kul mestadels av tiden. Så jag är nöjd oavsett utgången efter denna lynchen och även om en del av er varit lite frustrerande och totalt förvirrat mig här under kvällen, så ser jag fram emot att leka med er alla igen i framtiden
(Och nej, jag har inte gett upp helt, så att ingen får för sig det )
Ska det inte komma ngt inlägg om hur förvånad du är över att jag faktiskt var god @qitis ?
Nope sorrySka det inte komma ngt inlägg om hur förvånad du är över att jag faktiskt var god @qitis ?
Haha, det är ju faktiskt hysteriskt roligtJag är jätteförvånad, vi var säkra på att du var vår ledare tills @LenaH pekade ut Q. Det var därför @karamelldrottningen inte ville rösta ut dig
Jag trodde också det väldigt länge.Ska det inte komma ngt inlägg om hur förvånad du är över att jag faktiskt var god @qitis ?
q var så säker på att ni hade hittat henne, och lyan pratade ni bara om mirtaiJag är jätteförvånad, vi var säkra på att du var vår ledare tills @LenaH pekade ut Q. Det var därför @karamelldrottningen inte ville rösta ut dig