Nej. Det är fortfarande chans att ändra röster fram till 21,30Vänta lite nu? DL är väl först kl 21.30? Eller är det bara en 19.30 DL idag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej. Det är fortfarande chans att ändra röster fram till 21,30Vänta lite nu? DL är väl först kl 21.30? Eller är det bara en 19.30 DL idag?
Det har jag ingen vetskap om dockUlvarna har försökt få ut mig länge. Ingen slump att röständringen karamellen gjorde pekade ut mig
Klart du inte har, för du sitter kanske inte i lyan?Det har jag ingen vetskap om dock
Men med det sagt ska jag ändå försöka besvara din fråga @Mirtai.
(Orkar inte gå tillbaka och leta upp citat, så detta är direkt ur minnet och med lite reservation för att jag kan minnas fel… hjärnan är ju som sagt inte riktigt med mig)
Jag tänker att jag var heeelt ute och cyklade angående LenaH. Hade faktiskt inte en tanke på att hon kunde vara ängel, men om det är som cirkus (tror jag det var) sa, att LenaH skyddat andra än sig själva och skyddade cirkus natten det blev missat käk för ulvarna, så förklarar det varför hon inte misstänkte cirkus.
Jag har aldrig tänkt i de banorna tidigare, men när jag läste det och tog in teorin så låter detväldigt vettigt i mina ögon - att ulvarna skulle avstå käk eller försöka käka en av sina egna och bara hoppas att den är skyddad känns inte alls rimligt. Så då är det bara ett alternativ kvar - cirkus är god var skyddad av någon anledning (ängel eller välsignad, troligen det första om LenaH varit omisstänksam mot cirkus efter det).
cirkus och jag känner jag också haft lite liknande tankar genom leken. Eller, vi har åtminstone röstat på samma person tre DLs i rad (om jag inte minns fel). Även om motiveringarna kanske skiljer sig åt så känns det ändå som att vi borde ha lite liknande tankar iom röstat på samma person. Och jag vet vart jag har mig själv, vilket gör att jag nog vågar sätta cirkus lite åt det godare hållet.
Då är det du Mirtai, qitis och Gabby_Ossi kvar. Om jag inte missat någon deltagare? Mest troligt är det 2 onda kvar och tre goda. Det skulle också kunna vara tre goda och två onda (om de var fem från början) och då står vi inför en avgörande lynch ikväll eftersom lyan ska vara fler än oss goda och ledarvargen fortfarande är utanför. Dvs 2-2. I så fall är det extra viktigt att vi goda samlar oss och röstar på samma och inte låter ulvarna styra.
Så, bland er tre borde det finnas en god till och då känns faktiskt du, Mirtai, som minst ond av er tre. Även om vi kanske inte hållit med varandra i våra teorier och därmed gått olika vägar på röstningarna, har jag inte fått några riktiga ulv-vibbar av dig. I mitt huvud har du också varit med och grävt och letat ulvar lite på ett annat sätt än jag upplevt Q och G_O.
Angående Q har det pratats en hel del om henne som ledarvarg längdmed lekens gång. Och nu minns jag inte vad det var jag skrev om Q och ledarvargen igår kväll, men i alla fall så har jag någonstans i minnet att Q själv också pratat en hel del om ledarvargen själv. Nu kan det ha varit ett bemötande mot dem som pratat och resonerat om henne som ledarvargen. Men jag tycker nog ändå att det varit en hel del från Q själv också och därför funderar jag på om Q har grundlurat mig och egentligen är ledarvargen själv, som vinkat genom att nämna den mååånga gånger? Sen kommenterade hon ju min kommentar om min katts fluffiga svans och om det kunde vara en vinkning från min sida. Men kan det inte lika gärna varit en vinkning från hennes sida? Alltså vinka genom att läsa in vinkar från andra och plocka upp/belysa dem? Kanske långsökt, men ändå.
Gabby_Ossi då har jag i mitt minne inte sett så jättemycket teorier av. Även om jag minns att hon skrivit en hel del så minns jag liksom inget på rak arm. Har sett en del sammanfattningar om oss andra deltagare, men det är ju just det - sammanfattningar - och inte riktigt vad hon själv tänker eller att aktivt leta ulvar. Sen har det som sagt varit en hel del inlägg men minns jag rätt så är hon en av dem som nämnt att jag skulle skrivit långa WoT för att verka aktiv men att det egentligen inte ligger så mycket bakom utan mer är ordutfyllnad för att verka aktiv. Och det är det fritt fram att tänka om mig, men jag funderar i så fall på om det är en tanke som går på henne också?
Nu blev det långt ändå för när jag väl kommer in i något skriv-flow så fortsätter orden bara komma automatiskt. Hoppas att det var lite av ett svar på din fråga iaf Mirtai, och att det på något sätt makes sense och inte bara är en enda lång text av obegripligheter
Det gör jag inte(självklart )Klart du inte har, för du sitter kanske inte i lyan?
Förresten är detta ett "ta ut vinsten i förskott"-inlägg? Eller "råkar försäga sig"-inlägg? Annars fattar jag inte detta heller
Det förstnämndaFörresten är detta ett "ta ut vinsten i förskott"-inlägg? Eller "råkar försäga sig"-inlägg? Annars fattar jag inte detta heller
Det skulle jag väl aldrig göraDet förstnämnda
Så varför röstar vi inte ut qitis då?Det förstnämnda
Därför att de två också är onda?Så varför röstar vi inte ut qitis då?
Jag är beredd att ändra tillbaka till Q.
@cirkus? @Gabby_Ossi?
Lycka till med denSå varför röstar vi inte ut qitis då?
@cirkus? @Gabby_Ossi?
Så hur många onda finns det egentligen i din bok? Q, G_O, du själv och cirkus? I så fall borde leken redan vara slut för jag kan väl ändå inte vara ensam god kvar?Därför att de två också är onda?
Ganska säker på att jag inte är ond faktisktSå hur många onda finns det egentligen i din bok? Q, G_O, du själv och cirkus? I så fall borde leken redan vara slut för jag kan väl ändå inte vara ensam god kvar?
Men varför röständrar du till cirkus då? Jag fattar iiiiiinteGanska säker på att jag inte är ond faktiskt
Så varför röstar vi inte ut qitis då?
@cirkus? @Gabby_Ossi?
Så rösta på Q då?Alltså jag är med på att q kan vara ond men tror mest på att hon är ledarvargen. Och det vore bättre att få ut en ulv OM de nu är två kvar i lyan. För även om vi lynchar ledarvargen kan ju ulvarna i så fall äta och bli fler än goda. Om nu inte den välsignade har kvar sitt skydd då?
Fast vadå? Vet du att det är tre onda kvar då? För är det bara en ulv i lyan och vi lynchar den, då hamnar ju ledarvargen i lyan och får käka själv, så det gör liksom ingen skillnad så länge det inte är mer än en ond i lyan kvar?Alltså jag är med på att q kan vara ond men tror mest på att hon är ledarvargen. Och det vore bättre att få ut en ulv OM de nu är två kvar i lyan. För även om vi lynchar ledarvargen kan ju ulvarna i så fall äta och bli fler än goda. Om nu inte den välsignade har kvar sitt skydd då?