Jag gjorde nog en tankevurpa där -medges !Wait what? Det gör det väl inte? Är det 3 goda kvar så är det 2 onda kvar och då är det en i lyan + ledarvargen utanför lyan. För att onda ska vinna så var det väl så att lyan skulle vara fler än de onda? Hur onda än gör så kan de aldrig bli fler än 1 i lyan (lyncha ulven = ledarvargen kommer in i lyan och får käka, käka ledarvargen = ulven dör men ledarvargen tar dens plats i lyan) och även om vi då lynchar en god, så är det ju i alla fall två goda kvar inför natten? Så, som minst borde det väl kunna vara 1 god, 1 ulv i lyan + ledarvargen kvar efter natten (= lyan är inte fler än de goda)?
Däremot kan lär det i ett sådant scenario vara kört för goda inför morgondagens DL?
Eller så har jag tänkt fel. Men oavsett om det blir avgörande käk eller avgörande lynch imorgon, så är det väldigt viktigt att lyncha en ond idag för att undvika avgörande lynch/käk kommande speldygnet...
Rosten på ringarna (som brukar benämnas ringrostighet ) är stor
Men du håller iaf med om min slutsats att det är viktigt att få en ond idag -så där är vi eniga