*Ulvlek* Ronja Rövardotter

Wait what? Det gör det väl inte? Är det 3 goda kvar så är det 2 onda kvar och då är det en i lyan + ledarvargen utanför lyan. För att onda ska vinna så var det väl så att lyan skulle vara fler än de onda? Hur onda än gör så kan de aldrig bli fler än 1 i lyan (lyncha ulven = ledarvargen kommer in i lyan och får käka, käka ledarvargen = ulven dör men ledarvargen tar dens plats i lyan) och även om vi då lynchar en god, så är det ju i alla fall två goda kvar inför natten? Så, som minst borde det väl kunna vara 1 god, 1 ulv i lyan + ledarvargen kvar efter natten (= lyan är inte fler än de goda)?

Däremot kan lär det i ett sådant scenario vara kört för goda inför morgondagens DL?

Eller så har jag tänkt fel. Men oavsett om det blir avgörande käk eller avgörande lynch imorgon, så är det väldigt viktigt att lyncha en ond idag för att undvika avgörande lynch/käk kommande speldygnet...
Jag gjorde nog en tankevurpa där -medges !
Rosten på ringarna (som brukar benämnas ringrostighet 😅) är stor 🙈
Men du håller iaf med om min slutsats att det är viktigt att få en ond idag -så där är vi eniga 🤠

Jag gjorde nog en tankevurpa där -medges !
Rosten på ringarna (som brukar benämnas ringrostighet 😅) är stor 🙈
Men du håller iaf med om min slutsats att det är viktigt att få en ond idag -så där är vi eniga 🤠
Ja ringrostiga är vi nog allihopa, mer eller mindre. Jag glömde ju bort att ulvarna fick käka och började teoria och skriva hur jag tänkte innan jag ens kollat så att det inte var jag som blev käk 😂

Jadå, att det är viktigt att ta en ond idag håller jag med om! Men att vi är eniga om det räcker inte för att jag ska släppa mina misstankar mot dig, det är ju något även onda skriver för att inte röja sig själva 🤓 ;)

Jag kom precis hem från jobbet så har inte hängt med så mycket idag. Men lägger min preliminära röst direkt innan jag börjar gå tillbaka och läser om för jag har ändå kvar mina misstankar från igår. Som grundar sig mycket på varför karamelldrottningen inte ändrade röst till Mirtai för att rädda sig själv i den lynchen hon åkte?

Gabby_Ossi röstar på Mirtai

Men ja det känns som att denna lynchen kommer att bli väldigt avgörande så jag ska försöka hinna läsa igenom och tänka ett varv till. Gärna med lite olika lyakonstellationer i bakhuvudet. Det läskiga är ju att vi inte vet om det är en eller två ulvar kvar. :nailbiting:

Röstlista DL6 dl kl 19.30. Röständringstop 21.30

16.50 heffaklumpen röstar på qitis
17.04 qitis röstar på Mirtai
Qitis 1
Mirtai 2

Sitter på tåget hem och har dålig uppkoppling. Röstar nu så är det gjort och så får jag fortsätta när jag är hemma om ett rag

Mirtai röstar på qitis

För att jag tror hon och GO är de kvarvarande onda och det är viktigt att vi samlar rösterna

Usch jag bkir ganska stressad över att bli direkt tilltalad som jag blir av både Q och Mirtai.
Båda känns som onda som vill ha med mig. Hittills har bara q presenterat någon form av teori och även G_O har en teori mot Mirtai som egentligen inte själv kommit med nåt och jag är benägen att hålla med G_O som jag annars egentligen mest tycker har slunkit igenom nätet två gånger som det som mest talar emot henne och LenaHs envisa röstande på henne, LenaH kunde dock inte VETA nåt täker jag. Jag försöker febrilt leta hållbara teorier och tja, vetefan alltså. Heffa är nog den jag tror mest på är god. Jag kan tro att karamell borde ändrat till Mirtai precis som G_O noterar. Därav

cirkus röstar på Mirtai

bära eller brista

Röstlista DL6 dl kl 19.30. Röständringstop 21.30

16.50 heffaklumpen röstar på qitis
17.04 qitis röstar på Mirtai
Mirtai röstar på qitis
Cirkus röstar på Mirtai

Qitis 2
Mirtai 3

Det kan väl inte vara så att det är 2 ulvar kvar plus en ledarvarg? 😱 vinstvillkoren säger att lyan ska vara fler än de goda, så det skulle kunna vara så.

Annars ser jag inte att cirkus skulle rösta som hon gjort?

Och jag fattar inte alla röster på Mirtai idag? Är det tre onda kvar som samlat rösterna på Mirtai?! Eller har Mirtai lurat mig och är mer luden än vad jag trodde?

Jag fattar ingenting. Ska jag röständra till Mirtai? Eller någon helt annan för att se vad som händer?

Jag orkar inte riktigt tänka heller. Kan inte ni typ rösta om vem jag ska rösta på eller något? 🤪😂

Så. Förvirrad.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 803
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 232
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 070
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 661
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka