Så rösta på Q då?
Jag skrev ju att jag ville rösta ut en ulv inte ledaren? Men jag har fattat att det är det du vill, försöka få oss att rösta ut ledarvargen så du kan käka sen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så rösta på Q då?
Fast vadå? Vet du att det är tre onda kvar då? För är det bara en ulv i lyan och vi lynchar den, då hamnar ju ledarvargen i lyan och får käka själv, så det gör liksom ingen skillnad så länge det inte är mer än en ond i lyan kvar?
Vet du också något som inte jag vet? Typ att det är två i lyan och en utanför?
Jag tänker att LL :s snart kommer in och berättar hur det ligger till så du inte behöver våndas mera hjärtatFast vadå? Vet du att det är tre onda kvar då? För är det bara en ulv i lyan och vi lynchar den, då hamnar ju ledarvargen i lyan och får käka själv, så det gör liksom ingen skillnad så länge det inte är mer än en ond i lyan kvar?
Vet du också något som inte jag vet? Typ att det är två i lyan och en utanför?
Så vilka menar du är onda? Jag och Q? Eller cirkus?Nä jag skrev OM! Är det två spelar det ingen roll vilken. Men är det tre är det viktigt att vi tar en ulv i första hand!
Jag som är död bara... Vad är det som händer
Så vilka menar du är onda? Jag och Q? Eller cirkus?
DET UNDRAR JAG OCKSÅ!Jag som är död bara... Vad är det som händer
Solklart du är ond. Inte ihop med mig (obviously) men jag står fast vid min röst på dig. Så här kommer ingen röstädring om det inte handlar om att rädda mig självSå vilka menar du är onda? Jag och Q? Eller cirkus?
Jag må vara skum men jag är inte ondSolklart du är ond. Inte ihop med mig (obviously) men jag står fast vid min röst på dig. Så här kommer ingen röstädring om det inte handlar om att rädda mig själv
Det får vi verkligen hoppas. Detta är den rörigaste DL jag varit med i i alla fall, tom rörigare än igår eller förrgårJag tänker att LL :s snart kommer in och berättar hur det ligger till så du inte behöver våndas mera hjärtat
Rent lektekniskt så är det omöjligt dock och jag verkligen känner din frustrationJag börjar seriöst tro på att ni alla är onda och att jag är ensam god kvar
Jag fattar ingenting. Ska jag röständra till Mirtai? Eller någon helt annan för att se vad som händer?
Jag orkar inte riktigt tänka heller. Kan inte ni typ rösta om vem jag ska rösta på eller något?
Så. Förvirrad.
Säker på det? För det är inte jagJag må vara skum men jag är inte ond
Står inget i reglerna om att rösta på sig själv, kan ändra till mig bara för att du fyller år?Jag tycker du kan ändra till Mirtai. För det är faktiskt min födelsedag idag och det är taskigt att rösta på någon som fyller år.
Jag tycker du kan ändra till Mirtai. För det är faktiskt min födelsedag idag och det är taskigt att rösta på någon som fyller år.
Haha, visst! Med en uddaröst på dig, en på cirkus och 3 på Mirtai så lär ju inte min röst på dig göra någon skillnad. Framför allt inte med tanke på att ingen verkar vilja hoppa på och rösta på dig. Med Mirtais tre röster mot er andra som har en röst så gör min röst varken till eller från på varken dig eller Mirtai så…Jag tycker du kan ändra till Mirtai. För det är faktiskt min födelsedag idag och det är taskigt att rösta på någon som fyller år.
Och Grattis på födelsedagen @Gabby_Ossi!Haha, visst! Med en uddaröst på dig, en på cirkus och 3 på Mirtai så lär ju inte min röst på dig göra någon skillnad. Framför allt inte med tanke på att ingen verkar vilja hoppa på och rösta på dig. Med Mirtais tre röster mot er andra som har en röst så gör min röst varken till eller från på varken dig eller Mirtai så…
Heffaklumpen ändrar röst till Mirtai för att Gabby_Ossi fyller år idag och säger att det är oschysst att rösta på någon som fyller år. Och jag vill ju inte vara oschysst liksom så