*Ulvlek* Ronja Rövardotter

Fast vadå? Vet du att det är tre onda kvar då? För är det bara en ulv i lyan och vi lynchar den, då hamnar ju ledarvargen i lyan och får käka själv, så det gör liksom ingen skillnad så länge det inte är mer än en ond i lyan kvar?

Vet du också något som inte jag vet? Typ att det är två i lyan och en utanför? O_o

Nä jag skrev OM! Är det två spelar det ingen roll vilken. Men är det tre är det viktigt att vi tar en ulv i första hand!

Fast vadå? Vet du att det är tre onda kvar då? För är det bara en ulv i lyan och vi lynchar den, då hamnar ju ledarvargen i lyan och får käka själv, så det gör liksom ingen skillnad så länge det inte är mer än en ond i lyan kvar?

Vet du också något som inte jag vet? Typ att det är två i lyan och en utanför? O_o
Jag tänker att LL :s snart kommer in och berättar hur det ligger till så du inte behöver våndas mera hjärtat :heart

Jag må vara skum men jag är inte ond ;)
Säker på det? För det är inte jag
Håller med om det första påståendet dock
(du är alltid skum -det var ju du som lärde mig att det är så man ska spela ;))
Så för det andra påståendet att du inte är ond är jag väldigt osäker om - så pass att jag röstade på dig idag.

Jag tycker du kan ändra till Mirtai. För det är faktiskt min födelsedag idag och det är taskigt att rösta på någon som fyller år. :D
Haha, visst! Med en uddaröst på dig, en på cirkus och 3 på Mirtai så lär ju inte min röst på dig göra någon skillnad. Framför allt inte med tanke på att ingen verkar vilja hoppa på och rösta på dig. Med Mirtais tre röster mot er andra som har en röst så gör min röst varken till eller från på varken dig eller Mirtai så…

Heffaklumpen ändrar röst till Mirtai för att Gabby_Ossi fyller år idag och säger att det är oschysst att rösta på någon som fyller år. Och jag vill ju inte vara oschysst liksom så 🤷🏻‍♀️

Haha, visst! Med en uddaröst på dig, en på cirkus och 3 på Mirtai så lär ju inte min röst på dig göra någon skillnad. Framför allt inte med tanke på att ingen verkar vilja hoppa på och rösta på dig. Med Mirtais tre röster mot er andra som har en röst så gör min röst varken till eller från på varken dig eller Mirtai så…

Heffaklumpen ändrar röst till Mirtai för att Gabby_Ossi fyller år idag och säger att det är oschysst att rösta på någon som fyller år. Och jag vill ju inte vara oschysst liksom så 🤷🏻‍♀️
Och Grattis på födelsedagen @Gabby_Ossi! 🥳🥳

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 803
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 232
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 070
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 662
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka