Men vem skulle protestera menar du?
Mer än @Mirtai själv då.
Ja jag vet inte Den riktiga sian om det inte är q tänkte jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vem skulle protestera menar du?
Mer än @Mirtai själv då.
"Problemet" är ju att det kan finnas två sior natten som var. Så ena personen som har siarroll kan ju inte protestera eftersom det finns en till som kan ha siat. Jag tänkte visserligen sia när jag såg Qs inlägg, som att hon försökte hitta teorier mot Mirtai men jag är inte säker.Jag tänker att så länge ingen protesterar så kanske det är så att det finns info mot Mirtai så därför lägger jag nog oxå rösten där idag.
"Problemet" är ju att det kan finnas två sior natten som var. Så ena personen som har siarroll kan ju inte protestera eftersom det finns en till som kan ha siat. Jag tänkte visserligen sia när jag såg Qs inlägg, som att hon försökte hitta teorier mot Mirtai men jag är inte säker.
Precis som @Niyama skriver och som jag tog upp tidigare så finns det ju två.Just det. Det har jag inte ens tänkt på faktiskt men det har du ju rätt i.
Haha, vad vi ser välsynkade ut helt plötsligt!Jag är lite orolig att @qitis behövde rösta tidigt och drog ihop det där pga tidsbrist (hon har ju inte ens svarat på frågan @glömmerallt ställde igår kväll och som jag upprepade, och sen upprepade igen idag). Sen kanske det felaktigt tolkas som ett siarinlägg och om @Mirtai är god har ju onda inget alls emot att haka på och alla kan försvara sig med att det såg ju ut som att Q siat. Och sen blir Q misstänkt, som kanske är god med tidsbrist.
Tänkte som sagt sia när jag såg inlägget, men jag är lite orolig för att det är tidsbrist och hade velat se mer.
Att Q misstänker någon som röstat på henne är inget ovanligt. Hade Q fått sia så tror jag hon hade valt Mirtai.Jag är lite orolig att @qitis behövde rösta tidigt och drog ihop det där pga tidsbrist (hon har ju inte ens svarat på frågan @glömmerallt ställde igår kväll och som jag upprepade, och sen upprepade igen idag). Sen kanske det felaktigt tolkas som ett siarinlägg och om @Mirtai är god har ju onda inget alls emot att haka på och alla kan försvara sig med att det såg ju ut som att Q siat. Och sen blir Q misstänkt, som kanske är god med tidsbrist.
Tänkte som sagt sia när jag såg inlägget, men jag är lite orolig för att det är tidsbrist och hade velat se mer.
Jo om goda lyan skickat spioninfo så kan det finnas.Det finns alltså inte någon spioninfo ute i leken? Alltså finns det ingen som vet att Mirtai är siad.
Så det är många som hänger på utan att vara säkra.
Om Mirtai är ulv (siad eller inte siad) så tror jag att någon av de som röstat på Mirtai (förutom Q) också är ulvar som tror att det är kört för sin kollega.
Missade den detaljen.Jo om goda lyan skickat spioninfo så kan det finnas.
Om spioninfo skickas, delar du ut den när goda lyan bestämt sig eller väntar du in att dagDL passerat?Rösten har DagDL nästa dag.
Både skyddet och trollet väljer mottagaren vem det drabbar. Paketen måste användas till den dl man får dem innan, annars går man misste om det och goda lyan får inte skicka ut det igen bara för att det inte användes.
Hm va? Goda lyan får väl inte veta nåt sånt?En förtrollning? Känns osannolikt av goda lyan, de vet väl inte vilka som är ulvar än.
De lär ha fått reda på vem ängeln skyddar, vem siaren siar och om byfånen gjort nåt val. Så förhoppningsvis har ängeln och siaren hittat varandra. Eller gör i natt om inte annat.
Person får spioninfon från natten efter dom fick paketet.Om spioninfo skickas, delar du ut den när goda lyan bestämt sig eller väntar du in att dagDL passerat?
Känns kanske inte jättesannolikt att det är skickat. Om spioninfon hamnar hos en ond får de ju veta vem ängeln är.Missade den detaljen.
Fattar inte, menar när skickas paketet? Jag fattar att goda lyan måste bestämma sig innan dagDL men skickas paketet tidigare om de bestämt sig tidigare?Person får spioninfon från natten efter dom fick paketet.
Vet inte om jag ska bli nojig och tro att du är kollega med Mirtai och därför tycker det är trist att alla hakar påHaha, vad vi ser välsynkade ut helt plötsligt!
Jag är tydligen inte läskunnig. Trodde goda lyan fick spioninfo och kunde skicka paketet.Känns kanske inte jättesannolikt att det är skickat. Om spioninfon hamnar hos en ond får de ju veta vem ängeln är.
Är mirtai ulv så tror jag att det finns minst en ulv bland de som röstat på mirtai.Röstlista DL 2
12.13 (?) qitis röstar på Mirtai
17:04 Blacksmihtfarm röstar på Mirtai
18:16 (?) Glömmerallt röstar på Mirtai
18:25 (?) Ceta röstar på Mirtai
19.28 fio röstar på mirtai
Mirtai 5
"Goda lyan – Här hamnar goda som åkt ut (tvillingar hamnar här först när båda åkt ut), har ett antal paket att dela ut under leken. Paketen är en röst, ett beskydd, en förtrollning (personen kan välja vem en annan deltagare ska rösta på), och full spioninfo. Samma person kan inte få paket två dagar i rad. När alla paket skickats ut är de slut. DagDL för utdelning och nattDL för användning av paketen."Hm va? Goda lyan får väl inte veta nåt sånt?