Heffaklumpen - Lägger en sen röst på Mirtai i dl2 vilket kan vara alibi. har skrivit ganska långa teoriinlägg exempelvis i söndags, men de är mer en redovisning av vad respektive person gjort än så mycket åsikter om vad detta innebär. Ett sätt att slinka under radarn?
Har dock (precis som jag) varit med och röstat ut tre ulvar, om än med lite sena röster ibland. Det kan ju dock lika gärna vara livet som kommer mellan som att det är alibiröster.

Breaktown blandade jag ihop med MikaTela första dagarna, vilket ställer till det i mitt huvud. Hon var även den som redde ut det kring q och hemligs godförklaringar, vilket fick mig att ta henne för den goda sidan. Känns väldigt ”ballsy” av en ulv att skriva så rakt ut väl?

Hon var även den som skällde på Hemlig när hon skrev om att hon hoppades att ängeln skulle göra sitt jobb. Även detta tänker jag kan tyda på en god roll, samt att jag tolkar hennes inlägg som att hon letar ulvar på riktigt.
Nu tar jag det långsamt och tydligt här.
capice:heart
Jag har inte godförklsrat BSF. Ingen håller henne dock som ond /Ulvig efter idag så jag känner det troligt hon är god. Lägger brasklapp för jag ska vara lurad. Men det tror jag inte.
Skulle även vilja lyfta detta inlägg som kommer efter de inlägg som gjort att Qitis och hemlig nu båda är allmänt godförklarade. Tycker det känns lite skumt att q nekar så ordentligt, men sen inte säger något emot att både hon och hemlig blir godförklarade. Menar inte att det för henne ur min goda lya, men tar gärna lite andras tankar om det.

Jag vill ha trippellynch!!

Vi är 8 kvar. Lynchar vi dem tre jag vill så får vi ut minst en ulv. Men troligen två.

Artline - skriver många korta inlägg. Verkar vara sugen på att få ut mig. Samtidigt funderar jag på om det varit ett så smart upplägg som ulv att fastna så mycket i samma som hon gjort (mig :rofl: ).Reagerar dock på att hon inte verkade supernöjd över Qs ”siarinlägg” i lördags.
Tycker dock generellt Artline är supersvår att tolka. Så vet inte alls vad jag ska tro här..

Det känns som att LenaH och fio misstänker varandra rätt friskt genom tråden. Känns väl utspelat för att båda skulle vara onda, men vet hur vass Lena är på att spela, och misstänker att fio är det med, så det skulle även kunna vara ett skickligt spel från lyan. Fio har dock inte skrivit jättemycket egna teorier det sista utan mest svarat på andra inlägg, därför lutar jag mer åt henne som ulv än Lena (om det nu inte är båda). Tycker dessutom Lena har skrivit många bra inlägg i leken, och då hon misstänker fio som ligger överst på min misstankelista just nu så kommer jag nog inte rösta på Lena ikväll, om ingen kommer med övertygande argument för det.

Heffaklumpen - Lägger en sen röst på Mirtai i dl2 vilket kan vara alibi. har skrivit ganska långa teoriinlägg exempelvis i söndags, men de är mer en redovisning av vad respektive person gjort än så mycket åsikter om vad detta innebär. Ett sätt att slinka under radarn?
Har dock (precis som jag) varit med och röstat ut tre ulvar, om än med lite sena röster ibland. Det kan ju dock lika gärna vara livet som kommer mellan som att det är alibiröster.

Breaktown blandade jag ihop med MikaTela första dagarna, vilket ställer till det i mitt huvud. Hon var även den som redde ut det kring q och hemligs godförklaringar, vilket fick mig att ta henne för den goda sidan. Känns väldigt ”ballsy” av en ulv att skriva så rakt ut väl?

Hon var även den som skällde på Hemlig när hon skrev om att hon hoppades att ängeln skulle göra sitt jobb. Även detta tänker jag kan tyda på en god roll, samt att jag tolkar hennes inlägg som att hon letar ulvar på riktigt.

Skulle även vilja lyfta detta inlägg som kommer efter de inlägg som gjort att Qitis och hemlig nu båda är allmänt godförklarade. Tycker det känns lite skumt att q nekar så ordentligt, men sen inte säger något emot att både hon och hemlig blir godförklarade. Menar inte att det för henne ur min goda lya, men tar gärna lite andras tankar om det.
För att än en gång förtydliga det så har inte JAG godförklarat BSF där. Det var någon annan. Vilken jag trodde kunde ha på fötterna om det
Och jag sa att jag kan vara lurad men inte trodde det. Visade sig att jag inte var det då BSF bevisligen var god.
om du hängde med bättre nu?

Hm
Jag tänker att om du inte Villl hålla tveklöst BSF ond så känner jag mig tveklös till dig
Edit la till ett jag
Sen förlåt att jag går så långt bakåt nu q, men jag kan inte hitta att du förklarade vad du menade med detta inlägget trots att flera frågade. Det är precis efter du och hemlig godförklarat bsf så det känns så motsägelsefullt..

Och vilka tre är det då? :idea:
Fio, Ceta och Lena.

Ceta tror jag alibierösta. Sedan har vi Aliisas röst på Ferrari.

Lena tycker jag att hon diskret försöker skydda Ceta.

Sedan har vi fio och Lena grejen. Jag utesluter inte möjligheten att de är i lyan ihop.

Fio känns mest som hon hänger med. Om hon vore god så borde hon reagera mycket starkare på Lenas misstankar.

Jag vill ha trippellynch!!

Vi är 8 kvar. Lynchar vi dem tre jag vill så får vi ut minst en ulv. Men troligen två.
Jag blir nervös av mer än en Lynch i taget. :cool:

Det är lätt det går ulvarnas väg då
Bättre då med flera lyncher efter varandra tycker jag. Ofta lättare att se mer utifrån det

tycker jag då

Fio, Ceta och Lena.

Ceta tror jag alibierösta. Sedan har vi Aliisas röst på Ferrari.

Lena tycker jag att hon diskret försöker skydda Ceta.

Sedan har vi fio och Lena grejen. Jag utesluter inte möjligheten att de är i lyan ihop.

Fio känns mest som hon hänger med. Om hon vore god så borde hon reagera mycket starkare på Lenas misstankar.
Jag försöker väl inte skydda @Ceta ?

Tvärtom är hon väl näst efter fio min mest misstänkta?

Sen förlåt att jag går så långt bakåt nu q, men jag kan inte hitta att du förklarade vad du menade med detta inlägget trots att flera frågade. Det är precis efter du och hemlig godförklarat bsf så det känns så motsägelsefullt..
Där har det blivit fel ord. Tveklöst god skulle det stått förstås ! Det där är från det dygnet jag hade extremt dåligt med tid att leka. Var aviserat sedan innan lekstart

Jag blir nervös av mer än en Lynch i taget. :cool:

Det är lätt det går ulvarnas väg då
Bättre då med flera lyncher efter varandra tycker jag. Ofta lättare att se mer utifrån det

tycker jag då
En i taget på samma kväll är jag också för.

Jag är otålig och vill ha facit nu

Passar på att lägga en röst nu när jag har hjärnan med mig nog för att kunna formulera mig.

Ceta röstar på fio

Baserat på inlägget nedan, och att jag tycker det känns som att hon smyger och försöker undvika att ge så mycket teorier vilket kan vars svårt från lyan när man sitter på facit.
Det känns som att LenaH och fio misstänker varandra rätt friskt genom tråden. Känns väl utspelat för att båda skulle vara onda, men vet hur vass Lena är på att spela, och misstänker att fio är det med, så det skulle även kunna vara ett skickligt spel från lyan. Fio har dock inte skrivit jättemycket egna teorier det sista utan mest svarat på andra inlägg, därför lutar jag mer åt henne som ulv än Lena (om det nu inte är båda). Tycker dessutom Lena har skrivit många bra inlägg i leken, och då hon misstänker fio som ligger överst på min misstankelista just nu så kommer jag nog inte rösta på Lena ikväll, om ingen kommer med övertygande argument för det.

De som deltagit minst i diskussionerna totalt är @Ceta och @heffaklumpen.

Det behövs inga uppsatser , mer lite allmänna reflektioner på vilka ni tror kan vara onda. Det torde ju vara minst 2 onda kvar
Likaså @fio och @LenaH. Vilka är era två kandidater att vara ulvar ?
Jag är fullt medveten om att jag inte deltar så mycket i diskussionerna och det är ett 100% medvetet val. Jag brukar inte delta i diskussioner oavsett roll, vilket beror på att jag tycker att det är jobbigt och för att det så lätt ger mig ångest :o

Men ja, jag har varit frånvarande (framförallt) idag och det är för att jag haft en superlång skoldag + ett möte efter det (som drog ut på tiden). Har hunnit precis hunnit sätta mig vid datorn...

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 370
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar