Ceta och Heffa känner jag nog mest att dom glider med så det skulle förklara lite om dom satt i lyan ihop men ändå känns det inte som båda är ulvar men iallafall en av dem tror jag är luden.
Ja, jag har glidit med de senaste två dagarna, för att riktiga livet kommit emellan. Men tycker du att jag mest har har glidit med även innan det? Att jag ligger långt ner om man räknar antalet inlägg är inte udda, det gör jag alltid. Och om vi bara ska räkna antalet inlägg så har du inte SÅ mycket fler inlägg ;)

Ja, jag har glidit med de senaste två dagarna, för att riktiga livet kommit emellan. Men tycker du att jag mest har har glidit med även innan det? Att jag ligger långt ner om man räknar antalet inlägg är inte udda, det gör jag alltid. Och om vi bara ska räkna antalet inlägg så har du inte SÅ mycket fler inlägg ;)
Om du slutar att hamna i försvar så är det mer intressant att veta vilka två du håller som troliga ulvar:)

Jag har en övertrött bebis som tyckt att sömn är överskattat hela dagen, så risk att uppdateringen blir lite sen. Har jag inte kommit in till 21.45 och gett er en uppdatering så får ni ropa på @Derring-Do och hoppas hon är inne, annars dyker jag väl upp nån gång :p

Bara så jag inte glömmer sen (övertrött bebis = trött mamma) så är nattDL 8.30 imorgon också.

Nä, det har jag inte?
Jag skrev att de inte BÖR vara i lyan ihop men herregud, det är ju en grovgallring de flesta av oss gör de första dagarna. 🙂
Jag förstår inte hur en första röst på en ulv kan vara till någons fördel. :p

Speciellt inte när jag dagen innan hade en teori om att de kunde vara i lyan ihop.

Men då är fios röst på henne igår (?) mer intressant för hennes eventuella godhet

Eftersom jag tänkt om angående Ceta, tror jag, så lägger jag min röst på den jag faktiskt får minst grepp om.

hemlig röstar på LenaH

Då jag känner att hon gått mig förbi totalt och det brukar ulvar vara duktiga på.

Jag gör ett försök att skriva lite kortare inlägg då (för din skull @LenaH :)).

Igår var jag inte helt övertygad om att hemlig är god, var inte helt övertygad om Niyamas godhet heller. Bevisligen var Niyama god, och efter idag så känner jag inte att jag har reagerat något speciellt på något som hemlig har skrivit. Så jag är nog beredd att placera henne på den goda sidan.
Qitis har jag fortfarande placerad på den goda sidan.

Eftersom jag tänkt om angående Ceta, tror jag, så lägger jag min röst på den jag faktiskt får minst grepp om.

hemlig röstar på LenaH

Då jag känner att hon gått mig förbi totalt och det brukar ulvar vara duktiga på.
På vilket sätt har du tänkt om angående ceta?

hemlig röstar på LenaH

Så du kommer skälla på mig om jag röstar på Ceta?

Om hemlig och Q är goda så innebär att Ceta, LenaH, Artline, Breaktown och fio är kvar. Där två borde vara ulvar, men jag är inte säker på vilka.

Ceta har jag haft som misstänkt ganska länge. Skriver längre i inlägg #327 och #471. Jag känner fortfarande inte att Ceta är solklart god för mig, utan snarare tror jag att hon kan vara ulv. Men jag är också rädd för att jag hakat upp mig på Ceta eftersom jag misstänkt henne nästan från start. Nu verkar även misstankarna mot Ceta verkar ha svalnat av lite under dagen, i alla fall för någon/några deltagare?

fio och LenaH har som nog alla redan sagt, misstänkt varandra fram och tillbaka genom leken. Vet faktiskt inte vad jag ska tro om det, men tycker inte att det ni andra sagt om deras misstankar på varandra är helt orimligt. Jag känner inte att jag fått något jättebra grepp om någon av dem... tror absolut att vi kan hitta i alla fall en ulv här.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 370
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar