Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller på att gå igenom tråden och funderar lite över röstningen på Mirtai. Ceta och Fio lägger röst fyra och fem på henne. Pratet om att det siats är igång. De tre första personerna som röstat på Mirtai är personer som visat sig vara goda eller som jag förmodar är god (Qitis). Skulle ulvarna verkligen avvakta fem goda röster på Mirtai och ingen försöker skaffa sig alibi? Jag är tveksam, vilket får mig att tro att det finns en ulv i antingen Ceta eller Fio. Just nu har nog Fio högst varningsflagga hos mig, men ska läsa lite till.
Jag känner mig frestad att ändra röst till ceta måste jag sägaJag känner mig nöjd med beslutet att lyncha fio och hade rösterna varit mer utspridda så hade jag nog också röstat där.
Men jag tycker det är roligare att ännu en gång rösta på stackars Ceta eftersom jag gjort det 10000 gånger i denna lek.
Artline röstar på Ceta.
Jag tror att Aliisa försökte rädda Ceta i DL 1. Och att Ceta alibieröstat.
Sedan är det intressant att se om någon av de två som har kvar att rösta följer min röst.
Det hade varit så intressant att få reda på hennes roll. Nu när jag misstänkt henne i så många dagar.Jag känner mig frestad att ändra röst till ceta måste jag säga
15. Ceta - Vet fortfarande inte vart jag ska placera Ceta, men jag tycker att hon har väldigt få egna tankar och teorier. Vad jag minns så har hon mest ifrågasatt då folk har gjort tendenser till att misstänka henne och konstaterat saker som andra skrivit + besvarat några frågor. Jag vet inte, men något med Ceta känns skumt. Är hon så rädd för att bli misstänkt kanske det gömmer sig en ulv där, trots allt? Röstade först på Aliisa igår men det kan väl ha varit en alibiröst också? Ulvar skulle aldrig osv.
Jag vet att Ceta inte har lekt så jättelänge och att hon själv säger att hon inte är så säker på teoriandet, men kan inte det vara en anledning till hennes frånvarande teorier? Att hon inte vet hur hon ska säga/göra och därför låter bli och hoppas på att gå under radarn? Eller så är det något IRL som tar mycket tid. Vet inte, men känner i alla fall att jag vill se mer tankar av dig också @Ceta!
Med stöd av det som står i citaten, Heffaklumpen röstar på CetaCeta har jag haft som misstänkt ganska länge. Skriver längre i inlägg #327 och #471. Jag känner fortfarande inte att Ceta är solklart god för mig, utan snarare tror jag att hon kan vara ulv. Men jag är också rädd för att jag hakat upp mig på Ceta eftersom jag misstänkt henne nästan från start. Nu verkar även misstankarna mot Ceta verkar ha svalnat av lite under dagen, i alla fall för någon/några deltagare?
Äh vad fan. Det gör jag.Jag känner mig frestad att ändra röst till ceta måste jag säga
@hemlig. Du bör nog ta ställning mellan fio och ceta så det inte avgörs om en av dem är ond och den andra god. Tänker jag ? Vi kan ju ha fel men bättre avgöra så än att någon ska styra resultatetDL 5
20:12 Ceta röstar på fio
20.38 hemlig röstar på LenaH
20.51 Breaktown röstar på Fio
LenaH röstar på fio
qitis röstar på fio
Artline röstar på Ceta.
21.15 Heffaklumpen röstar på Ceta
Qitis ändrar till ceta
fio 3
LenaH 1
Ceta 3
Edit: Lägger till tiderna.
OkOkey... Här kommer hela lyan på en och samma gång känner jag nu
Nu börjar jag tro att Ceta är god
Nu blir jag nervös.Äh vad fan. Det gör jag.
Artlines säkerhet om ceta flera dagar borde ha en viss bäring tycker jag.
Tänker att det finns något starkt bakom det som gör henne övertygad om det helt enkelt.
Och är ceta god. Ja då du @Artline då står du starkt på min misstankelista!
Men.
Qitis ändrar röst till ceta