Det här känns ju ordentligt obehagligt. En som tycker det vore bra att rösta ut fio men tycker det är kul att rösta på Ceta, och en som röstar med enda motiveringen att hon la första rösten på en ulv.

Jag kan utveckla min röst senare när det lugnat ner sig på jobbet men hade bara 2% batteri kvar så var tvungen att slänga iväg nått bara. Nu har jag lyckats ragga upp en laddare

@hemlig. Du bör nog ta ställning mellan fio och ceta så det inte avgörs om en av dem är ond och den andra god. Tänker jag ? Vi kan ju ha fel men bättre avgöra så än att någon ska styra resultatet
Sorry, fastnade i nattning av ungarna.

Hade nog inte ändrat till Ceta i alla fall, hellre till fio. Men känner mig inte säker på hennes roll heller så vet inte om jag gjort det.

DL 5
20:12 Ceta röstar på fio
20.38 hemlig röstar på LenaH
20.51 Breaktown röstar på Fio
20.53 LenaH röstar på fio

20.58 qitis röstar på fio
21.07 Artline röstar på Ceta.
21.15 Heffaklumpen röstar på Ceta
21.16 qitis ändrar till Ceta
21.30 fio röstar på Ceta

Ceta bagaren

Nåväl. Jag tänker att @ Artline är misstänkt big time nu. Trodde hon kunde fått paket med sia. Men icke sa Nicke

Fio torde vara ulv. Trodde ceta var god.
Så även om viktigare god roll Yada yada osv.

Där har ni mina två kandidater till lyan.

Varför skulle Artline ha fått en sia? Det finns väl inget paket med en sia?

Ni får gärna lyncha mig om ni vill lyncha en god. Ni kan vinna sen ändå.

Men jag la första rösten.

Men du hängde ju i tråden och hade alla möjligheter att ändra när fio som du var "nöjd med beslutet" att lyncha när du märkte att andra vände mot Ceta som du röstade på för att det var kul?

Innan vi visste Cetas roll...
Mmmm konstigt det också.
LenaH kan ju inte veta cetas roll eftersom jag nu smärtsamt blivit varse att inget paket med sia kunnat delas ut.(så hon kan inte heller veta fios roll om de inte är i lyan ihop ) Så
Nej. LenaH och artline är mina starkaste kandidater till lyan nu.
punkt

Men du hängde ju i tråden och hade alla möjligheter att ändra när fio som du var "nöjd med beslutet" att lyncha när du märkte att andra vände mot Ceta som du röstade på för att det var kul?
Jag trodde faktiskt inte att lynchen skulle vända.

Eftersom jag tjatat om ceta så mycket så känns det komiskt att rösta på henne tre gånger och hålla fast vid det. Jag är inte långsint.

Men jag står också för att jag ville lyncha henne. Hon var den jag misstänkte mest.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 370
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar